paul_interneth

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Op twee punten ontevreden over mijn recentelijk afgesloten contract met Vodafone

Ten eerste ontvang ik binnenshuis bijna nooit meer telefoontjes en worden gesprekken soms nogal gestoord, zozeer zelfs dat ik soms een gesprek moet afbreken. Met mijn Ben abonnement (T-mobile) had ik nergens last van. Op een kaart over de dekking heb ik gezien dat er sprake is van verminderde dekking. Misschien had ik deze dekkingskaart eerder moeten bekijken, zodat ik beter had kunnen overwegen of een abonnement bij Vodafone wel een verstandige zet was.

Het tweede punt betreft het afsluiten van een nieuw abonnement i.c.m. de aanschaf van een nieuwe iPhone. Omdat ik Vodafone-Ziggo klant ben, heb ik me enkele maanden geleden laten verleiden tot een abonnement met 20Gb internet voor €20 p.m.. Toen het een week of twee geleden erop aankwam mijn smartphone te vervangen, dacht ik dat ik die kon aanschaffen door een groot deel van het bedrag zelf te betalen, maar voor het overige de aanschaf uit te smeren over twee jaar i.c.m. het reeds afgesloten abonnement. Toen kan dat ineens niet meer, toen moest ik terug naar een abonnement met maar Gb p.m. voor meer kosten dan het eerder afgesloten abonnement: voor die 6Gb p.m. betaal ik nu €21,00. Achteraf ben ik daar erg ongelukkig mee. Weliswaar lag mijn verbruik tot nu toe onder die 6Gb p.m. , maar ik houd graag de mogelijkheid open van films kijken op een camping ergens zonder wifi. Dan loopt het verbruik snel op. Ik hoop dat Vodafone hier een bevredigende reactie op heeft.
2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi paul_interneth ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een klanten helpt klanten Community en mochten er vragen en/of klachten zijn dan kan ik je beter verwijzen naar de klantenservice van Vodafone of anders het klachten formulier gebruiken. Dat je binnen in huis last hebt van je mobiel is natuurlijk erg vervelend. Vodafone heeft daar Wifi-bellen voor in huis. Voor meer informatie hierover kan je vinden op deze pagina.

Hoe het verder in z'n werk gaat met uw tweede punt kan ik niet zeggen, dat is echt iets wat Vodafone moet oplossen en daarvoor verwijs ik je toch ook weer naar de klantenservice van Vodafone. Uit eigen ervaring merk ik altijd wel dat de klantenservice graag mee denkt, maar daar heeft niet iedereen zo z'n ervaringen mee, heb ik begrepen. Ben ook nog maar net klant maar mijn ervaringen zijn toch wel goed.

In ieder geval succes en ik hoop dat je een beetje verder komt en dat ze je kunnen helpen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi paul_interneth

Dankjewel voor je bericht hier op ons forum!

Je geeft aan dat er een mindere dekking is en in huis last van hebt. Kun je in het toestel eens controleren of bellen over Wi-Fi/4G aan staat. Op die manier wordt de verbinding op gezet via de Wi-Fi en zorgt ervoor dat de verbinding stabieler is.

Over het aansluiten van je abonnement, raad ik je net zoals Energieboy aan om contact op te nemen met mijn collega's van de afdeling verkoop. dan kan dit via 0800-0560 ( van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot en met 21:00 uur en op zaterdag van 09:30 uur tot en met 18:00 uur). Zij kunnen met je meekijken, welke acties er zijn.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic