Beertje-rudy

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Op nieuwe simkaart is nummerbehoud geblokkeerd

Hoi mensjes 

Ik heb nummer behoud gedaan ik heb sinds vandaag de melding dat ik dus me oude simkaart niet meer kan gebruiken dus ik heb me nieuwe simkaart erin wil 20 euro erop zetten eerste wat ze zegt is 'dit nummer is geblokkeerd de verbindingen word nu verbroken' wat nu? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Beertje-rudy
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Energie boy 

 

Het is gelukt ik kan weer bellen ik had gewoon geduld moeten hebben het had een vertraging van 3 uur ofzo en toen kon ik gewoon 20 euro opwaarderen en me kaart is niet meer geblokkeerd bedankt

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Beertje-rudy 
Wil je eerst eens bellen naar bv 1200. Dan heb je een eerste belletje gemaakt en is de Sim actief. Als het goed is kan je daarna wel uploaden. Blijf je het probleem behouden, ga dan langs een Vodafone winkel of wacht op een medewerker van Vodafone. 

Lukt het niet dan kan je ook proberen om je simkaart in een ander toestel te stoppen, even zien of het dan wel werkt. Laat nog even weten of het is gelukt. 

Beertje-rudy
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Energie boy 

 

Het is gelukt ik kan weer bellen ik had gewoon geduld moeten hebben het had een vertraging van 3 uur ofzo en toen kon ik gewoon 20 euro opwaarderen en me kaart is niet meer geblokkeerd bedankt

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Bedankt voor het melden!
Fijne jaarwisseling alvast ??

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Super! Topic gesloten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic