tat

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oostenrijk alles op reis aan

Goedemorgen

heb net alles op reis aangezet op mijn mobiel omdat ik opd e pistye ook bereikbaar wil zijn. ik kan echter geen whattsapp ontvangen en geen websites bekijken, hij ziet geen netwerk dus.
ook niet op A1, 3 AT, Orange AT en T-mobile AT de andere netwerken.
Ik heb expres de klantenservice niet gebeld want dan moet ik die 2 euro voor vandaag direct afrekenen terwijl ik hem misschien niet eens kan gebruiken waarvoor ik hem wil (internet).

Zouden jullie mij kunnen vertellen wat de oorzaak is? Heb ik gewoon geen bereik in dit gebied? (Wagrain)
(ik heb btw dataroaming aangezet )
5 Reacties 5
lenyblankers

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wij zijn in flachau en kunnen niet bellen (dus ook geen contact mogelijk met vodafone klantenservice) en/of gebeld worden. Allemaal vol bereik en automatisch netwerk gezocht en verbonden met a1. Graag zsm oplossing voor dit probleem.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi,

We hebben hiervan inderdaad meerdere meldingen ontvangen. Zouden jullie eens handmatig een andere provider kunnen selecteren? Dat zou namelijk wel moeten werken.
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Even voor de duidelijkheid over wat Maartje zegt: A1 schijnt dus problemen te geven. T-Mobile en/of Orange A zouden het wel doen. Soms moet je meerdere keren proberen het netwerk te selecteren voordat je erop komt, dus 3x achter elkaar T-Mobile proberen bijvoorbeeld.
LvSpaendonk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan al 2 dagen niet bellen vanuit Oostenrijk (Voralberg) via automatische provider A1.
Kan wel gebeld worden, maar men hoort mij niet. SMS-en gaat wel.
Andere provider handmatig kiezen (T-mobile A of orange AT) lukt ook niet.

Zeer lastig als skileraar.

Wie helpt me ZSM !!!!!

Lucas
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
@LvSpaendonk: ook geprobeerd meerdere keren achter elkaar hetzelfde andere netwerk te kiezen, bijv. T-Mobile meerdere keren selecteren?

Dat zou moeten werken, al moet je het een paar keer achter elkaar doen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic