annavanrosmalen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oordopjes samsung galaxy s4

Hallo,

Ik heb in augustus een samsung galaxy s4 gekocht. Drie maanden geleden zijn mijn oordopjes stuk gegaan en heb toen bij de vodafone winkel gratis nieuwe gekregen. Nu zijn mijn oordopjes alweer stuk. Mijn vraag is of er ook nieuwe garantie op de nieuwe oordopjes zat. Want vind het wel een beetje jammer dat ze zo snel stuk gaan.

Groetjes Anna
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @annavanrosmalen ,

Je hebt gewoon 6 maanden garantie als de oortjes door en fabrieksfout zijn beschadigd, heb je er en knoopje in gemaakt en daardoor draad beschadigt dan vervalt de garantie of als je er aan trekt.

Oortjes kennen namelijk 4 zwakke plekken waar je voorzichtig mee moet omgaan (zelf heb ik ook en Galaxy S4 en nog steeds geen gebruik gemaakt van de oortjes gebruik en koptelefoon breken minder snel ;))

Zwakke plekken

  • Op het begin stuk
  • Aan de linker en rechterkant van de volume en opneem knopje.
  • De draad die in je oortjes gaan
  • Draad zelf. Samsung maakt gebruik van plat draad gaat minder snel stuk en beschadigt minder maar nog steeds kan deze kapot gaan door enige knoopjes of door het trekken eraan.
Als dit weer gebeurd kun je beter even je jack plugin testen misschien dat dat onderdeel van je toestel beschadigt is.

Bekijk in context

1 Reactie 1
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @annavanrosmalen ,

Je hebt gewoon 6 maanden garantie als de oortjes door en fabrieksfout zijn beschadigd, heb je er en knoopje in gemaakt en daardoor draad beschadigt dan vervalt de garantie of als je er aan trekt.

Oortjes kennen namelijk 4 zwakke plekken waar je voorzichtig mee moet omgaan (zelf heb ik ook en Galaxy S4 en nog steeds geen gebruik gemaakt van de oortjes gebruik en koptelefoon breken minder snel ;))

Zwakke plekken

  • Op het begin stuk
  • Aan de linker en rechterkant van de volume en opneem knopje.
  • De draad die in je oortjes gaan
  • Draad zelf. Samsung maakt gebruik van plat draad gaat minder snel stuk en beschadigt minder maar nog steeds kan deze kapot gaan door enige knoopjes of door het trekken eraan.
Als dit weer gebeurd kun je beter even je jack plugin testen misschien dat dat onderdeel van je toestel beschadigt is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic