Wouter2

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ook opgelicht door Vodafoon

Ook ik werd opgelicht door Vodafone. Het leek eerst op een misverstand/vergissing maar de combinatie van automatische incasso en stiekem allerlei spookbedragen aan je rekening toevoegen levert Vodafone veel geld op. Als je het ontdekt en er over belt dan moet je eerst heel lang wachten en moet men intern nog even overleggen en dan wordt toegezegd dat de ten onrechte in rekening gebrachte bedragen worden teruggeboekt. Dat doet men vervolgens niet ! Wat wel gebeurd is dat je via SMS bedreigd wordt dat je nummer wordt geblokkeerd als je de (spook-)bedragen niet snel betaald ! Spookbedragen zoals EUR 41,70 voor uitzetten van de voicemail ? ? en EUR 4,57 dat op de rekening staat als eenmalige kosten die daarna iedere maand in rekening worden gebracht. Als de SMS-bedreigingen blijven doorgaan ga je toch maar weer een keer bellen met Vodafone ? Men praat dan in Vodafone taal en zegt " Uw call is geweigerd" ? ? ? . . . . "maar we gaan hem wel weer opnieuw indienen want de weigering was waarschijnlijk niet juist" ? (De telefonische medewerkers zijn overigens heel vriendelijk maar blijken dus slechts indieners van "calls" te zijn ?) Kort daarna wordt je telefoonnummer (gedeeltelijk) geblokkeerd en kan je niet meer bellen uit je bundel die je wel vooraf al betaald hebt. Dat is dus oplichting !

5 Reacties 5
Oksiz

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Nog nooit van gehoord.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi Wouter2,

Het lijkt er toch echt op dat je bij ons nog openstaande betalingen hebt staan, die niet op tijd voldaan zijn waardoor je abonnement nu geblokkeerd is. Of deze bedragen terecht zijn, is een tweede. Dat kan ik sowieso via het forum niet voor je uitzoeken. Hiervoor zul je opnieuw contact met ons moeten opnemen via Facebook, Twitter of telefoon. Feit is in ieder geval dat je nummer niet gedeblokkeerd wordt totdat het openstaande bedrag bij ons binnen is.
Wouter2
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dag Sharon,
ik heb me de laatste tijd al suf getwitterd, gebeld en geEmaild/ en klachtenformulieren ingevuld. Dit Forum was slechts één van mijn wanhoops pogingen. Het lijkt er op dat er weer wat beweging komt. Gisteren kreeg ik (net als begin oktober) de toezegging dat de spookbedragen toch worden teruggeboekt. Nu nog even afwachten dus . . .
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Goed om te horen Wouter2. Dan wordt bij deze het topic gesloten, aangezien het forum je hier verder ook niet bij kan helpen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic