Kippie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ook onverklaarbare kosten in buitenland ondanks activatie blox, werken blox wel?

Net als tomvs en Joram wil ik melden dat ik niet begrijp boe het komt dat, ook al heb ik de "alles-in-één" reisbundel aanstaan, ik vandaag opeens €3,99 als extra kosten buiten mijn tegoed in de vodafone app zie staan terwijl ik op één dag 2x2 min+1x1 min gebeld heb En ja, ik heb dataroaming standaard uit staan, heb diezelfde dag kortdurend dataroaming aangezet en 22.7 MB data gebruikt (ik heb een data monitor app). Ik verblijf momenteel in London en daar zou deze blox ook moeten werken.

Ik merk bovendien op dat er kennelijk meer mensen zijn die hier tegenaan lopen (getuige ook de vele malen dat de posts van de eerder genoemde mensen bekeken zijn) maar dat op dit forum het probleem alleen maar wordt afgedaan met de opmerking dat het om individuele gevallen gaat en dat men naar de klantenservice verwijst.
Ik heb toch het idee dat het niet aan de individuele gebruiker ligt, maar aan de service van Vodafone.

Ik zal ook individueel contact opnemen met de klantenservice van vodafone, maar zou een reactie op dit probleem hier op dit forum op prijs stellen.
1 Reactie 1
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi @Kippie
Aan de kosten te zien heb je 1 dag gebruik gemaakt van Alles-in-1 op Reis XL? Of 2 dagen Alles-in-1 op Reis.
De kosten voor deze BloX staan namelijk ook bij je kosten buiten de bundel. Zou dit een verklaring kunnen zijn?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic