Op 22 december 2011 bij Dixons een Samsung Galaxy Gio prepais Vodofone aangeschaft.
De verkoper heeft de simkaart geplaatst en de telefoon geactiveerd.
Op 24 december heb ik me met mijn mobiele nummer gerigistreerd bij My Vodafone om extra € 5,00 beltegoed te ontvangen binnen 24 uur zoals beloofd.
Voor alle zekerheid een SMS'je verstuurd en een keer gebeld en prepaid tegoed opgewaardeerd met € 10,00.
Op 27 december 2011 nog geen €5,00 beltegoed bijgeschreven gekregen en dus maar even gebeld met Vodafone.
De betreffende juffrouw keek e.e.a. na en stelde vast dat mijn NAW-gegevens niet in het systeem stonden en er daardoor geen beltegoed bijgeschreven werd(Met inloggen in MyVodafone zijn er niog geen NAW-gegevens zichtbaar???!!!). Zij maakte dit alsnog in orde en prompt kreeg ik 2x€5,00 bijgeschreven, waarvoor mijn dank!
Ook ik kreeg een SMS datik 250mb/1 week internet gratis had. Mijn prepaidsaldo was op dat moment ongeveer €24,--.
Daar ik meestal via WiFi internet en de instellingen (voor zover ik weet) van mobiel internet uit heb gezet (alleen de push-mail van google staat aan verbaasde het mij dat ik op 1 januari 2012 een melding kreeg dat ik mijn prepaidtegoed aan moest vullen want ik had nog ongeveer €5,00 beltegoed???!!! Waar is die 24 euro dan gebleven???:S
Ik de mobiele internetinstellingen nog eens nagelopen en alles stond uit behalve de push-mail van Gmail.
De volgende dag (2 januari) kreeg ik weer een SMS van Vodafone i.v.m. laag beltegoed en wat schetst mijn verbazing: toen had ik nog maar 0,81 euro aan beltegoed.Toen werd ik zo kwaad dat ik alle Vodafone instellingen vn het toestel verwijderd heb zodat er niet meer mobiele geinternet kan worden, maar dat moet toch niet de bedoeling zijn.!!!???
Heb ik als beginner nou iets fout gedaan of is er ietrs anders aan de hand??
Ik hoop dat iemand van Vodafone op dit forum mij een bevredigend antwoord kan geven of tot een oplossing komt.