Hoi @Pdb1
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Het is natuurlijk heel vervelend wanneer het gekozen abonnement niet naar wens is. Start L heeft 4GB in het abonnement en wanneer je Ziggo hebt is dit 8GB. Zodra je overstapt naar een Start M abonnement dan krijg je deze aantallen van GB niet meer maar krijg je 1,5GB en heb je Ziggo dan krijg je 3GB. Ik ga er van uit dat je dit met extra GB wil omschrijven want je krijgt, als je Ziggo hebt altijd dubbel aantal GB. Uiteraard niet meer de aantallen van het Start L abonnement maar van Start M behorende aantal GB.
Dat de aantallen nu anders zijn dan wat je had heeft te maken dat Vodafone z’n abonnementen heeft aangepast en daarom krijg je nu andere aantal GB dan je oude contract. Je gaat tenslotte naar een nieuw abonnement.
Dat je nu geen extra GB (dus de verdubbeling) ziet op je contract, dat klopt. Vodafone en Ziggo gaan opnieuw je gegevens controleren en wanneer dat gebeurd is, dan krijg je weer dubbele data extra. Dit is meestal in 1 a 2 weken geregeld en dan komt dat wel goed. Waarschijnlijk kruisen nu net je abonnement met de controle en dan kan het zijn dat het nu nog niet op je factuur staat, dat kan. Maar de dubbele data, die krijg je wel, als je daar weer recht op hebt en dat denk ik wel want dit had je waarschijnlijk ook al bij je oude contract.
In ieder geval, Smart M is 1,5 GB zonder Ziggo en 3 GB met Ziggo. Heb je hier nog vragen over, of je bent het er niet mee eens, neem dan binnen 14 dagen contact op met de klantenservice van Vodafone. Wijzigen van je abonnement kan je contact opnemen met Vodafone via nummer 0800-0560 - https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/bestelling.shtml#annuleren