Willemyn

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onvoldoende Geheugen

hallo,

telkens als ik internet wil opstarten op me lg, (ik heb wel een internet abonnement) dan zegt ie; onvoldoende geheugen, kan niet doorgaan.
dus dan sluit ie het internet weer af.
Ik heb al heel veel dingen verwijderd, maar niks helpt.
Heeft iemand ditzelfde probleem of weet iemand wat je dan precies moet doen?
alvast bedankt!

groetjes Willemijn Elzinga
4 Reacties 4
BjornB

Gedreven Liefhebber
  • 39Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Willemyn,

Welkom op het forum!

Gezien er nog geen reacties zijn op jouw post/vraag alvast wat algemene tips op basis van je omschreven probleem.
Het lijkt er op dat het "Cache geheugen" (het stukje geheugen wat jouw toestel reserveerd voor Cookies etc. van websites) vol zit.
De meeste toestellen hebben bij hun browser instellingen ook de optie om de "internet geschiedenis" te wissen. Dit zou je eens kunnen zoeken in jouw toestel.

Verder is het misschien is het handig om te vermelden welk toestel precies gebruikt wordt, dit maakt het voor andere gebruikers makkelijker om je te helpen met deze vraag.

Met vriendelijke groet,
Bjorn
Vodafone Forum Team
Economy

Gedreven Meedenker
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Zet je cache-instellingen even op je SD-kaart, dan doet ie het weer
po2280

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
lg gw300at zelfde probleem.... sd kaart alles is leeg, geen mogelijkheid om cash geheugen ed naar sd te brengen.... geen hyves, facebook.... waardeloos.... wie weet de oplossing,,, vodafoon weet het niet eens....
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hey po2280,

Heb je wel de optie om dit vanuit de browser te legen of is dat ook al gedaan?

Groetjes,
Roy
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic