wales48

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onverwachte kosten?

In mijn instellingen heb ik het vinkje staan ,bij transactie sms. Ik krijg dus een sms met de transactiekosten als ik iemand heb gebeld ofzo. Vandaag zou ik naar een vriend bellen, maar die nam niet op. Tot mijn verbazing kreeg ik een sms met 0,31 cent transactie kosten. Naar mijn weten is het toch altijd dat als de andere persoon niet opneemt er dus eigenlijk niet gebeld word en er geen kosten in rekening worden gebracht?. Vervolgens belde ik daarna mijn voicemail (1233) , omdat ik nog openstaande berichtjes had. Ook hier werden tot mijn verbazing kosten in rekening gebracht. Ik snap er niks van. De voicemail bellen zou toch gratis moeten zijn ? Dat is volgens mij wel altijd gratis geweest in elk geval. Ik kan hier helaas niks over vinden. Ik zou graag weten hoe dit zit en zijn dit kosten die wel horen? Naar mijn gevoel niet.
3 Reacties 3
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi wales48,

Heb je prepaid of een abonnement? En zou het misschien kunnen dat je buitenbundelkosten maakt omdat je door je bundel heen bent? Dit zou je kunnen checken via My Vodafone.
Het is inderdaad wel vreemd dat je kosten hebt gemaakt terwijl jouw vriend niet opnam.
Je zou even contact op kunnen nemen met de klantenservice via 0800-0094 of Facebook/Twitter, zodat mijn collega's kunnen kijken waar de kosten precies vandaan komen en waarom deze berekend zijn.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic