Beste Bas,
Ik ben deze zomer in Frankrijk op vakantie geweest en kreeg daar keurig een sms met de kosten van bellen etc. Ook mijn zoon kreeg in frankrijk die sms. Een paar dagen later ging mijn zoon naar spanje en kreeg opnieuw keurig een sms met tarieven. Ik ging naar turkije op vakantie en kreeg geen SMS. Ik werd dus na een paar dagen verrast met een zich ontwikkelende hoge rekening. Hoe rijmt u dit met de mededeling van vodafone :
"Je ontvangt automatisch een sms met daarin de tarieven die gelden in een bepaald land, zodra je toestel met een buitenlands netwerk verbindt" Wij hebben in Turkije geen sms gehad en ik wist dus van niets!! Daarbij komt dat ik het abonnement pas heb verlengd en bij het verlengen uitdrukkelijk had gevraagd hoe het zat met bellen vanuit turkije. De verkoopafdeling vertelde 0,29 per minuut. De verkoopafdeling attendeerde mij nog op de 2,00 per dag actie, maar omdat ik heel weinig bel was dat niet interessant. Ongerust als ik was over de kostenontwikkeling heb ik vanuit turkije gebeld met een prepaid toestel. Kosten 0,45 per gesprek!! Alleen al het bellen vanuit turkije met de klantenservice heeft mij meer dan 20,00 gekost. Probleem is nu dat ik ruim 80,00 moet betalen omdat ik een abonnement heb afgesloten op basis van onjuiste informatie. Als ik had geweten dat vanuit Turkije het tarief 1,96 is en dat een scherp abonnement geen andere mogelijkheden kent, had ik dit niet afgesloten. Heb al een paar keer met vodafone gebeld, maar daar horen ze mij wel, maar luisteren ze niet. In turkije vertelde de vodafonemedewerker mij dat de 2,00 per dag actie ook niet kon bij dit abonnement.
2 heldere vragen:
1: hoe zit dat met die sms van vodafone?
2. Wat kan ik doen om enige medewerkig te krijgen?
mvg
richard