ZOEE7789

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Onverwachte kosten nav niet ontvangen FUP-sms

Goede morgen,

Ik bekijk net mijn factuur van december om te zien waarom deze hoger is uitgevallen dan normaal en ik zie tot mijn verbazing dat ik kosten op de factuur heb staan voor internet in Frankrijk.
Ik ben inderdaad in Frankrijk geweest maar ik had zo'n bundel van 2 euro per dag dat ik 35MB internet kreeg, en zodra ik daar bijna was en wanneer het op was zou je een waarschuwings sms krijgen.
ik heb deze 2 allebei niet gehad dus ik kon niet weten dat ik over de bundel heen ging.

Ik vind het dan ook niet terecht dat ik hier kosten voor krijg als jullie dienst niet volledig werkt.

Zouden jullie hiernaar willen kijken?

Gr. Zoë
3 Reacties 3
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hallo @ZOEE7789

Voor deze vraag kun je het beste terecht bij onze klantenservice. Via het forum kan ik namelijk jouw persoonlijke gegevens niet inzien. Mijn collega's kunnen het dan voor je nakijken.
ZOEE7789
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dat word erg lastig aangezien ik al sinds vrijdag niet normaal van mn tel gebruik kan maken vanwege n storing op 2g en 3g.. dus ik kan niet eens normaal bellen 😞
En via fb krijg ik iedere keer n ander die mn pb beantwoord dus dat schiet ook niet echt op (daar had ik t probleem van die storing al neergelegd)
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Het kan inderdaad wel gebeuren dat je meerdere personen te spreken krijgt aangezien we in een groot team werken. Als je afhankelijk zou zijn van één persoon dan duurt het misschien nog langer totdat je een reactie krijgt. Op deze manier kan iedereen uit het team jou verder helpen. 😉

Ik ga ervan uit dat je snel een inhoudelijke reactie krijgt!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic