5 oktober de nieuwe iPhone 6s plus 64 GB besteld. Snel kreeg ik bericht dat hij in de week van 12 oktober zou arriveren. Na die week afgewacht te hebben en niets te hebben gekregen, heb ik contact opgenomen met de klantenservice. Hij zou er snel aankomen. Twee weken nadat hij er zou moeten zijn, maar weer gebeld. Hij was niet op voorraad. De 128 GB was er wel en kon diezelfde dag (op een donderdag) nog verstuurd worden. Nou vooruit.. Hij was dan wel €60,- duurder, maar goed.. Dan had ik hem wel de volgende dag binnen. Ik had al een slag om de arm genomen en ging er vanuit dat het niet vrijdag, maar zaterdag zou worden. Helaas op zaterdag.. Weer niets gekregen. Daarna nog even wat dagen afgewacht.. Je moet tenslotte niet te ongeduldig zijn. Donderdag erop nog steeds geen iPhone. Ondertussen de koper die ik had voor m'n 'oude' iPhone maar afgezegd, want ik had de hoop verloren dat hij er snel zou zijn.
Die vrijdag eindelijk een verzendbevestiging.. Jippie!!! Ik de dag waarop hij geleverd zou worden, kijken op de track and trace. Tot mijn grote schrik stond er: 'Opdracht geannuleerd'. What the... Hoe kan dat nou?? Uiteraard ik weer bellen naar Vodafone: 'mevrouw, we hebben per ongeluk twee iPhones in het pakket gedaan dus we moeten hem terug halen'. Pffff.. Nou oké.. Wanneer kan ik hem dan verwachten? Daar hadden ze geen antwoord op. In de afgelopen weken nog 5x gebeld en iedere keer hetzelfde liedje. Je krijgt een medewerker aan de lijn die helemaal niets voor je kan doen. Er is al 3x een case aangemaakt, zodat de back office ermee aan de slag zou gaan. Binnen uiterlijk 10 werkdagen (ja, je leest het goed.. 10) zou er contact met me worden opgenomen. Nu 15 werkdagen later.. Jullie raden het al.. Nog steeds niet gehoord. Gister maar weer eens gebeld (ik ben de tel kwijt).. De medewerker ging een mailtje sturen ipv een case aanmaken. Dus nu zou ik ECHT vandaag iets horen.. Ik hoef natuurlijk niet uit te leggen dat ik wéér niets heb gehoord.
Wat een ONGELOOFLIJK slechte zaak van Vodafone. 10 jaar klant en dan wordt je zo behandeld. En om nou te zeggen ik heb een lastige vraag.. Nee.. Ik wil alleen maar simpel m'n iPhone hebben die ik meer dan een maand geleden heb besteld.
VODAFONE, hopelijk gaan jullie na dit bericht er echt eindelijk eens iets aan doen, want dit kan echt NIET!!!!!!