Daar zijn een aantal dingen om uit te proberen.
Doe eens een SIMkaart ruilen met een ander toestel en/of Sim. Dus doe die van jou in een ander toestel en dan kijken of het nog zo is. Daarnaast kan je ook proberen om het netwerk handmatig even te veranderen en weer terug te zetten naar Vodafone. Vliegtuig modes zetten en weer terug op 4G.
Je kan ook je SIM kaart even uit je telefoon halen, die vervolgens 10 minuten uitzetten en dan opnieuw opstarten (met de SIM kaart erin). Dit zou de boel min of meer rebooten. Wie weet doet die het dan wel weer goed?
Wat je ook kan doen is 4G over WiFi aanzetten:
https://www.vodafone.nl/4gbellen/Dit helpt je bereik te verbeteren via je WiFi in huis!
Controleer hier eventueel op werkzaamheden bij je in de buurt:
https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml?coverage=true&tab=work-mapOp die site kan je ook aangeven dat je problemen hebt, als bovenstaande niet is gelukt, en dan helpt Vodafone je verder. Daarnaast kan je ook bellen met de
klantenservice van Vodafone of een privé bericht sturen via
Facebook en/of
Twitter. Misschien dat deze mensen nog iets kunnen doen.
Laat nog even weten of het is gelukt en/of je contact op hebt moeten nemen.
Succes en alvast een knallend 2019 ??