TonKoning

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontvangst

Heb weinig tot geen bereik bij mij in huis .
Weet iemand hoe ik dit op lossen kan .
1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9814Posts
  • 3089Oplossingen
  • 2210Likes
Daar zijn een aantal dingen om uit te proberen.
Doe eens een SIMkaart ruilen met een ander toestel en/of Sim. Dus doe die van jou in een ander toestel en dan kijken of het nog zo is. Daarnaast kan je ook proberen om het netwerk handmatig even te veranderen en weer terug te zetten naar Vodafone. Vliegtuig modes zetten en weer terug op 4G.

Je kan ook je SIM kaart even uit je telefoon halen, die vervolgens 10 minuten uitzetten en dan opnieuw opstarten (met de SIM kaart erin). Dit zou de boel min of meer rebooten. Wie weet doet die het dan wel weer goed?

Wat je ook kan doen is 4G over WiFi aanzetten: https://www.vodafone.nl/4gbellen/
Dit helpt je bereik te verbeteren via je WiFi in huis!

Controleer hier eventueel op werkzaamheden bij je in de buurt: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml?coverage=true&tab=work-map

Op die site kan je ook aangeven dat je problemen hebt, als bovenstaande niet is gelukt, en dan helpt Vodafone je verder. Daarnaast kan je ook bellen met de klantenservice van Vodafone of een privé bericht sturen via Facebook en/of Twitter. Misschien dat deze mensen nog iets kunnen doen.

Laat nog even weten of het is gelukt en/of je contact op hebt moeten nemen.
Succes en alvast een knallend 2019 ??

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9814Posts
  • 3089Oplossingen
  • 2210Likes
Hi TonKoning
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wow, dat is nog eens een moeilijke vraag.
Eens even denken... Misschien is dit wel je antwoord en zou je graag een vraag willen van mij?

Wat is je pincode? Nee, die vraag is het niet want je schrijft 3x een 0 en niet 4x 🙂
Om heel eerlijk te zijn kan ik je nu niet echt verder helpen. Wil je wel hulp, zet dan even een juiste vraag anders zal de moderator je topic sluiten want dit is niet echt iets waar we je mee kunnen helpen.

Toch wel alvast een Fijne 2019 gewenst 🙂
TonKoning
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo ,
Ja ik had eigenlijk een vraag rechtstreeks aan vodafone willen stellen maar kwam erachter dat dit aan klanten gericht is .
Heb namelijk heel weinig bereik en wil graag weten of dat op te lossen is .
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9814Posts
  • 3089Oplossingen
  • 2210Likes
Daar zijn een aantal dingen om uit te proberen.
Doe eens een SIMkaart ruilen met een ander toestel en/of Sim. Dus doe die van jou in een ander toestel en dan kijken of het nog zo is. Daarnaast kan je ook proberen om het netwerk handmatig even te veranderen en weer terug te zetten naar Vodafone. Vliegtuig modes zetten en weer terug op 4G.

Je kan ook je SIM kaart even uit je telefoon halen, die vervolgens 10 minuten uitzetten en dan opnieuw opstarten (met de SIM kaart erin). Dit zou de boel min of meer rebooten. Wie weet doet die het dan wel weer goed?

Wat je ook kan doen is 4G over WiFi aanzetten: https://www.vodafone.nl/4gbellen/
Dit helpt je bereik te verbeteren via je WiFi in huis!

Controleer hier eventueel op werkzaamheden bij je in de buurt: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml?coverage=true&tab=work-map

Op die site kan je ook aangeven dat je problemen hebt, als bovenstaande niet is gelukt, en dan helpt Vodafone je verder. Daarnaast kan je ook bellen met de klantenservice van Vodafone of een privé bericht sturen via Facebook en/of Twitter. Misschien dat deze mensen nog iets kunnen doen.

Laat nog even weten of het is gelukt en/of je contact op hebt moeten nemen.
Succes en alvast een knallend 2019 ??
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1740Oplossingen
  • 2155Likes
Mocht dat niet werken, raad ik je aan om eens de netwerk check te doorlopen. Mocht daar geen oplossing inzitten, dan kun je een onderzoek aanmaken aan het einde van de network check:http://voda.fo/ne/3ugam
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 437Likes
We zijn benieuwd naar een update @TonKoning. Heb je melding gemaakt bij onze technische afdeling?
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1740Oplossingen
  • 2155Likes
Topic gesloten.
Steven
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1740Oplossingen
  • 2155Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone