EliseLR

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontvangst bevestiging klachtenformulier en Chat steeds 'offline'

Hallo,

Ik heb vandaag voor 18.00 een klachtenformulier verstuurd via de Vodafone website, maar heb geen ontvangstbevestiging ontvangen. Is dit gebruikelijk?

Daarnaast probeer ik al 3 dagen lang via de chat in contact te komen met een medewerker. Helaas heb ik alleen tijd in de avond, maar 's avonds staat er steeds dat er 'iets mis is' met de chat en dat technici dit proberen op te lossen. Dit terwijl de chat overdag wel normaal lijkt te werken (maar ik geen tijd heb om een gesprek te beginnen). Is dit puur toeval of is de chat 's avonds standaard offline?


6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
normaliter ontvang je een bevestiging dat het formulier binnen is op deze afdeling. Als je op dit moment nog steeds geen bevestiging hebt raad ik je aan om het opnieuw in te vullen. S'avonds is de chat offlineEliseLR
Exacte tijden durf ik je hiervan niet te geven.

EliseLR
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gister 2e klachten formulier verstuurd en nog steeds geen ontvangstbevestiging ontvangen.. als dit zo door gaat post ik het maar openbaar op Vodafone's facebook pagina.

Ook een tip voor vodafone - als de chat 's avonds gesloten is, dit misschien gewoon eerlijk aangeven en niet 's avonds zeggen dat er 'iets mis is' en dat technici aan een oplossing werken. Is pure misleiding.
Anonymous
Niet van toepassing

Ik weet niet met welk issue er gaande is maar neem anders eens gewoon contact op met de klantenservice. Misschien dat zij iets kunnen betekenen voor je.
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
EliseLR

Heb je wel de ticketnummers van je klacht formulieren? zo ja dan kunnen medewerkers deze opzoeken of ze binnen zijn gekomen. 😉
Middels feedback ontvang je binnen 10 werkdagen bericht op je klacht.

De chat is elke dag beschikbaar van 08:00 tot 20:00 dus ook vandaag moet je kunnen chatten met de medewerkers.
1201 is ook vandaag geopend van 08:00- 18:00 uur..

groetjes
daims
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
EliseLR

Nog een toevoeging.
De keuze is aan jouw of jij je klacht op facebook vermeld, echter worden ook deze berichten op datum en tijdstip van binnenkomst beantwoord door de medewerkers

Je frustratie is herkenbaar maar denk niet dat het je probleem direct oplost 😉

Succes en een heel fijn weekend!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic