Beste,
5dagen geleden en daarna iedere dag, heb ik geprobeerd mijn wachtwoord te veranderen van MyVodafone. Tot op heden heb ik nog geen e-mail ontvangen met daarin de link.
Toch ontving ik zojuist een e-mail van jullie vanuit het forum met de activeerlink.
Doe ik iets fout?
groeten,
Opgelost! Ga naar oplossing.
Je mag me trouwens ook wel gewoon een privébericht sturen, @Sebash . Kijk ik ook gelijk of ik je op 1 of andere manier anders kan helpen 🙂
Hoi @Sebash
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
My Vodafone en deze Community zijn twee verschillende platformen en kan je niet met elkaar vergelijken. Heb je in het begin wel een juist e-mail adres ingevuld? Misschien een tik foutje gemaakt en daarom nu problemen met het ontvangen van de mail. Of staat de mail soms in je SPAMbox?
Mocht het nu niet lukken, wacht dan even op een medewerker van Vodafone. Die kan je verder helpen en zien wat er aan de hand is. Eventueel, mocht je niet te lang willen wachten, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone. Je kan ze bellen of een chat starten.
** Wil je wachten op een medewerker van Vodafone. Vul dat een aantal gegevens in bij je profiel informatie, hier op de community. Wat moet je invullen en waar kan je dit invullen, zie deze topic voor uitleg! **
Hey @Sebash . Welkom hier!
Zoals @Energieboy al zegt; het forum en MyVodafone zijn 2 lossen dingen. Dat het bij de ene dus wel gaat, zegt niets over het andere.
Voor de zekerheid; je hebt wel al een MyVodafone account aangemaakt?
Beste @Lycke Vodafone,
Ja, ik heb een account. E-mailadres is bevestigd door klantenservice. Contact gehad met de klantenservice, geven aan dat er iets fout zit bij Vodafone waardoor e-mails niet aankomen.
De vraag is dus, enig idee wanneer dit verholpen is?
Om iets voor je na te kunnen kijken, heb ik meer gegevens van je nodig, @Sebash . Zou je je telefoonnummer, geboortedatum, adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel willen opnemen? Duik ik er voor je in!
Je mag me trouwens ook wel gewoon een privébericht sturen, @Sebash . Kijk ik ook gelijk of ik je op 1 of andere manier anders kan helpen 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.