Christian62

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen

Ik wil graag mijn Vodafone van mijn Ziggo ontkoppelen.

Nadat ik deze 2 twee gekoppeld had heb ik alleen problemen. Dus heel graag weer ontkoppelen.

 

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Christian62 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.

Jammer genoeg had ik daar zelf ook problemen mee, toen ik ze ging koppelen. Weet ook niet wat er fout gaat maar gelukkig kunnen ze je wel helpen om het weer los te koppelen. Aangezien er in het weekend geen Vodafone medewerker aanwezig is om je te helpen, wil ik je vragen om nog even geduld te hebben tot maandag. Als je dan gelijk bij je profielinstellingen alle gegevens invult dan kunnen ze maandag gelijk voor je aan de slag en kan je maandag weer inloggen zoals voorheen. 

Fijn weekend alvast gewenst.

Ine59

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo, ik had zelfde probleem. Klantenservice heeft mijn account verwijderd, zo kon ik nieuw account asnmaken, daarna geen problemen meer gehad.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @Ine59 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ja, dat kan natuurlijk ook. Fijn dat het bij jou is verholpen via de klantenservice. Fijn weekend!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Christian62,
Welkom op de Community van Vodafone. Ik ben gelijk aan de slag gegaan voor je en heb je My Vodafone account losgekoppeld van je Mijn Ziggo account.
Je mag een My Vodafone account aanmaken met een ander e-mailadres. Dit mag niet hetzelfde e-mailadres zijn wat al in gebruik is om in te loggen in Mijn Ziggo. . 
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

Sheliza

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoii,

Ik heb zelf een vodafone account en ik heb een verkeerd ziggo account er aan gekoppeld.

Ik zou het graag willen ontkoppelen, zou u mij daarmee ook kunnen helpen ?

Groetjes,

Sheliza

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @Sheliza,

 

Ik heb zojuist in je eigen topic gereageerd 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic