Knikkerzak

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ontkoppelen ziggo

Hallo! Zouden jullie mijn ziggo & Vodafone account kunnen ontkoppelen? Dankjewel!

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3103Posts
  • 913Oplossingen
  • 1050Likes

Goedemorgen @Knikkerzak!

Bij deze heb ik jouw My Vodafone account verwijderd. Het betreffende gmail e-mailadres blijft dus in gebruik voor Mijn Ziggo. Voor My Vodafone kan je een nieuw account registeren met een ander e-mailadres. Zo heb je weer twee seperate accounts. Eenmaal opnieuw geregistreerd, dan heb je weer toegang tot alle informatie/facturen in My Vodafone 🙂 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3103Posts
  • 913Oplossingen
  • 1050Likes

Hi @Knikkerzak, goedemorgen en welkom hier!

Zeker kan ik je helpen bij het ontkoppelen van beide accounts. Om de accounts te ontkoppelen is het nodig om één van beide te verwijderen. Voor dit account kan je dan (indien nodig) een nieuw account aanmaken met een ander e-mailadres. Wil je mij laten weten welk account (My Vodafone of Mijn Ziggo) ik mag verwijderen? Ik zie je berichtje graag tegemoet, zodat ik aan de slag kan gaan.

Knikkerzak
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo! Bij gebrek aan een goede keuze, zou ik graag mijn Vodafone account willen laten verwijderen. Dit betekent zeker wel dat ik al mijn eerdere facturen kwijt ben?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3103Posts
  • 913Oplossingen
  • 1050Likes

Goedemorgen @Knikkerzak!

Bij deze heb ik jouw My Vodafone account verwijderd. Het betreffende gmail e-mailadres blijft dus in gebruik voor Mijn Ziggo. Voor My Vodafone kan je een nieuw account registeren met een ander e-mailadres. Zo heb je weer twee seperate accounts. Eenmaal opnieuw geregistreerd, dan heb je weer toegang tot alle informatie/facturen in My Vodafone 🙂 

Knikkerzak
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Super, hartelijk dank voor de hulp en snelle actie!

Knikkerzak
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedenavond! Het nieuwe account is gekoppeld en heb mijn adres binnen MyVodafone aangepast naar hetzelfde adres van het nieuwe MijnZiggo Account. Op Vodafone heb ik nu wel al mijn dubbele data inzichtelijk, alleen heb ik nog niet de keuze om het extra TV-pakket te selecteren op mijn-ziggo. Heb je misschien een idee hoelang dit kan duren?

 

Dankjewel!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3103Posts
  • 913Oplossingen
  • 1050Likes

Fijn dat alles is gelukt @Knikkerzak! Zodra beide abonnementen op hetzelfde adres zijn geregistreerd dan krijg je binnen 2 weken een e-mail vanuit Ziggo dat je in Mijn Ziggo het gewenste zenderpakket kan aanzetten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic