Melissaj

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen ziggo en vodafone

Hi! Mijn ex en ik wonen niet meer samen en hij heeft het ziggo abonnement overgenomen. Het ziggo account en mijn vodafone staan nu nog aan elkaar gekoppeld. Kunnen jullie dit voor mij ontkoppelen? Heel erg bedankt!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3610Posts
  • 1097Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @Melissaj, goedemorgen en welkom hier op de Vodafone Community!

Logisch dat de accounts in deze situatie ontkoppeld moeten worden. Ik help je hier dan ook graag bij. Uit je bericht begrijp ik dat jouw ex het Ziggo abonnement heeft overgenomen. Op dit moment staan zowel Mijn Ziggo als My Vodafone gekoppeld aan jouw e-mailadres. Bij deze heb ik het Mijn Ziggo account losgekoppeld, zodat jouw ex een eigen account voor Mijn Ziggo kan registeren met zijn eigen e-mailadres. Jij blijft gewoon toegang houden tot My Vodafone met de huidige inloggegevens. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3610Posts
  • 1097Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @Melissaj, goedemorgen en welkom hier op de Vodafone Community!

Logisch dat de accounts in deze situatie ontkoppeld moeten worden. Ik help je hier dan ook graag bij. Uit je bericht begrijp ik dat jouw ex het Ziggo abonnement heeft overgenomen. Op dit moment staan zowel Mijn Ziggo als My Vodafone gekoppeld aan jouw e-mailadres. Bij deze heb ik het Mijn Ziggo account losgekoppeld, zodat jouw ex een eigen account voor Mijn Ziggo kan registeren met zijn eigen e-mailadres. Jij blijft gewoon toegang houden tot My Vodafone met de huidige inloggegevens. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic