Goedenavond,
Kan iemand mij helpen om mijn vodafone en ziggo account te ontkoppelen?
Met vriendelijke groet,
Ulbe
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Ulbe, goedemorgen en welkom hier!
Zeker kan ik je hierbij helpen. Bij deze heb ik het account losgekoppeld door het Mijn Ziggo account te verwijderen. Met jouw e-mailadres blijf je dus toegang houden tot My Vodafone. Indien nodig/gewenst kan je voor Mijn Ziggo een nieuw account registeren met een ander e-mailadres.
Hi @Ulbe, goedemorgen en welkom hier!
Zeker kan ik je hierbij helpen. Bij deze heb ik het account losgekoppeld door het Mijn Ziggo account te verwijderen. Met jouw e-mailadres blijf je dus toegang houden tot My Vodafone. Indien nodig/gewenst kan je voor Mijn Ziggo een nieuw account registeren met een ander e-mailadres.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.