Hoi @henkstubbe
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.
Als eerst wil ik melden dat dit een open community is en iedereen nu je privé gegevens kan zien. Omdat je nu al na het uur bent, van plaatsen, kan je dit niet zelf verwijderen. Ik vraag een moderator om je gegevens te verwijderen van deze open community.
Wat je wel moet doen, dat schrijf ik hier onder:
Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Lycke er wel, ze is werkzaam bij Vodafone en @Lycke kan je privé bericht sturen via hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je haar toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Ze is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als ze onderstaande gegevens heeft ontvangen!
In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt
Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Lycke toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan haar toezenden via deze link! Zodra ze dit heeft aangepast zal Lycke je berichten.
Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.
Dus geen berichten hier op de open gedeelte plaatsen aub!!