Paddymans

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen van my Vodafone van Ziggo account

Goedendag

Ik heb per ongeluk mijn Mijn Vodafone Gekoppeld aan mijn ouders Mijn Ziggo account.

kan dit a.u.B worden los gekoppeld?

Graag Gedaan

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @Paddymans! Ik heb gelijk het systeem erbij gepakt en My Vodafone losgekoppeld van Mijn Ziggo.
Dit betekent dat je een nieuw My Vodafone account mag aanmaken voor je abonnement en het prepaid nummer. Hiervoor mag niet hetzelfde e-mailadres gebruikt worden als bij Mijn Ziggo. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Paddymans 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het ontkoppelen kan alleen gedaan worden door iemand van Vodafone. Na het weekend zijn ze weer hier online, of misschien zelfs pas na Koningsdag. Heb nog even geduld en dan helpen ze je graag verder. 

Vul dan alvast bij je profielinstellingen je gegevens in en dan kunnen ze je direct helpen. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Paddymans
Welkom op de Community van Vodafone. Ik help je graag verder met het ontkoppelen van Mijn Ziggo van My Vodafone. Kun je mij een privebericht sturen met daarin de volgende gegevens:
-Voor en achternaam
- Mobiel nummer en geboortedatum
- Adres en postcode
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
Ik hoor graag van je! 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @Paddymans! Ik heb gelijk het systeem erbij gepakt en My Vodafone losgekoppeld van Mijn Ziggo.
Dit betekent dat je een nieuw My Vodafone account mag aanmaken voor je abonnement en het prepaid nummer. Hiervoor mag niet hetzelfde e-mailadres gebruikt worden als bij Mijn Ziggo. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic