Rkw1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen van mijn ziggo en vodafone account

Ik wil mijn ziggo en vodafone account graag ontkoppeld hebben. Ik heb nu geen inzage meer in mijn ziggo account. 

Kunnen jullie dit oppakken?

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Rkw1 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Zekers dat Vodafone je hiermee kan helpen. Als je bij je profielinstellingen je gegevens invult dan kunnen ze direct aan de slag en zullen ze hier melden dat je account zijn ontkoppeld. Veel plezier en heb even geduld, dan komt het allemaal goed 🙂

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 227Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @Rkw1, welkom op de Vodafone Community!

 

Ik heb je Mijn Ziggo-account ontkoppeld. Daar kun je een nieuw account voor aanmaken via www.ziggo.nl/registreren. Houd er rekening mee dat dit wel een ander e-mailadres dient te zijn. Voor My Vodafone kun je gewoon je huidige gegevens blijven gebruiken. Mocht je ergens tegenaan lopen, horen we het graag!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic