Ik zou graag mijn Ziggo en Vodafone account willen loskoppelen. kan iemand mij hierbij helpen?
Hoi @Esther22
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.
Het is zeker mogelijk om deze weer te laten ontkoppelen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.
⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen. |
Let op: in het weekend is geen Vodafone medewerker aanwezig, vanaf maandag zal er weer iemand online zijn!
Meer informatie is ook te lezen op deze pagina.
Hi @Esther22, welkom hier!
Als ik je gegevens bekijk dan zie ik op dit moment alleen My Vodafone gekoppeld aan een @home e-mailadres. Kan het zijn dat je via een andere weg al contact hebt gehad om dit te regelen? Zo niet, dan wil ik je vragen om in je Community profiel onder 'Persoonlijke Informatie' het klantnummer van Ziggo te vermelden. Dan ga ik verder voor je op onderzoek 🙂
Hoi @Cecilia Heb je toch weekenddienst, dacht altijd te lezen zoals @Energieboy elke schrijft jullie altijd van een vrij weekend mogen genieten, of doe je soms vrijwilligerswerk.😜😜
Hahaha @PJD! Eens in de zoveel weken dan heb ik een weekenddienst op zaterdag of zondag en stiekem kan ik het dan niet laten om naast de Ziggo Community ook even een blik te werpen op de Vodafone Community😜 . Je hebt mij betrapt, haha! Maar dat is dus niet standaard, waardoor we dus 'officieel' niet aanwezig zijn in de weekenden & feestdagen op de Vodafone Community.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.