SK57

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen accounts

Goedemiddag,

Ik zou graag de accounts van My Vodafone en Ziggo los van elkaar willen halen m.b.t. de inloggegevens. Ik profiteer van de extra's, maar ik wil graag my vodafone gescheiden houden van ziggo go. Dus allebei een andere inlog zonder dat het abonnement van één van beide wordt aangepast.
My vodafone is van mij privé, ziggo go voor de rest van het huishouden.
Kunt u hierbij helpen?


groet
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi SK57
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik heb ooit eens vernomen van Ziggo dat als je de accounts met elkaar gaat koppelen dat je er dan niet meer van terug kan. Daarom adviseer ik je om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone, door ze te bellen of door een chat te starten. Eventueel zou je ook een bericht kunnen sturen via Facebook of Twitter.

Hier via de Community kunnen we je daar niet mee helpen. Ik hoop dat het wel lukt via de klantenservice van Vodafone. Want volgens Ziggo zou het niet kunnen, maar wie weet lukt het je wel via Vodafone.

Laat nog even horen of het is gelukt 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3480Oplossingen
  • 3099Likes
Hoi SK57
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik heb ooit eens vernomen van Ziggo dat als je de accounts met elkaar gaat koppelen dat je er dan niet meer van terug kan. Daarom adviseer ik je om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone, door ze te bellen of door een chat te starten. Eventueel zou je ook een bericht kunnen sturen via Facebook of Twitter.

Hier via de Community kunnen we je daar niet mee helpen. Ik hoop dat het wel lukt via de klantenservice van Vodafone. Want volgens Ziggo zou het niet kunnen, maar wie weet lukt het je wel via Vodafone.

Laat nog even horen of het is gelukt 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het inmiddels gelukt om de accounts te ontkoppelen SK57?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic