MartijnElisa

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen Ziggo en

Goedemorgen, 

Wij zijn verhuisd en willen graag ziggo (de oude die wij hebben achtergelaten) en Vodafone van elkaar loskoppelen, zodat wij onze nieuwe ziggo aan Vodafone kunnen koppelen. 

Gr. Martijn en Elisa

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11880Posts
  • 3489Oplossingen
  • 3105Likes

Hoi @MartijnElisa 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat leuk, een verhuizing. Als je bij Ziggo en bij Vodafone je adres aanpast, dit kan via MijnZiggo en MyVodafone, dan kan het gewoon gekoppeld blijven en is er niets aan de hand. Jullie adressen moeten bij Vodafone en Ziggo hetzelfde zijn en dan blijft het allemaal prima op orde. Je hoeft dan, in deze, niets los te koppelen. 

Veel plezier in jullie nieuwe huis.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3109Posts
  • 914Oplossingen
  • 1050Likes

Hi @MartijnElisa, goedemorgen en welkom hier!

Allereerst gefeliciteerd met jullie nieuwe woning! Ik help je graag met het ontkoppelen van jouw oude Mijn Ziggo account. Wel ben ik benieuwd of je het Ziggo abonnement hebt verhuist of dat je op het nieuwe adres een nieuw abonnement (met een nieuw klantnummer) hebt aangevraagd. Bij een reguliere verhuizing van het Ziggo abonnement is ontkoppelen namelijk niet nodig. Dit is alleen nodig als er daadwerkelijk sprake is van een nieuwe aansluiting op het nieuwe adres. Ik hoor het graag van je! 🙂

Energieboy
Expert
Expert
  • 11880Posts
  • 3489Oplossingen
  • 3105Likes

Jeetje wat ingewikkeld allemaal @Cecilia 
Maar ja, dat zijn ook Ziggo vragen, die zijn altijd ingewikkeld 😊
Laten we dan maar hopen dat het een reguliere verhuizing is, dan klopt mijn bericht in ieder geval 😜

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic