b.gaster

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen Ziggo en Vodafone accounts

Hallo,

 

Ik wil Ziggo en Vodafone onkoppelen.

Mijn vrouw heeft een Vodafone abonnement (06** en betaald die ik.

En op mijn naam staat het Ziggo abonnement (b.gaster, klant **) en die betaal ik.

Dus ik wil weer inloggen op Ziggo met **@gmail.com

En mijn vrouw wil weer inloggen op Vodafone met **@gmail.com

 

Kunt u dat weer zo instellen (zo was het ook, todat de app werd samengevoegd)?

 

Bij voorbaat dank,

 

Bert Gaster en Marga van der Zwaan


*Bericht aangepast door moderator*

 

 

5 Reacties 5
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3342Posts
  • 994Oplossingen
  • 1094Likes

Hi @b.gaster, welkom hier!

Ik heb je bericht aangepast, want er stond ontzettend veel privacy gevoelige informatie (adres, mobiel nummer en e-mailadressen) in die je liever niet op het world wide web wilt hebben staan. Op dit moment zijn zowel My Vodafone als Mijn Ziggo gekoppeld aan het e-mailadres van jouw vrouw. Uit je bericht begrijp ik dat het wenselijk is dat het Mijn Ziggo account hiervan losgekoppeld wordt. Dit heb ik zojuist in orde gemaakt. Je kunt nu voor Mijn Ziggo een nieuw Mijn Ziggo account aanmaken met jouw eigen e-mailadres. 

b.gaster
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen,

 

Het ontkoppelen is nog niet gelukt. Kunt u de stappen uitleggen? Hoe kan ik een Ziggo account aan mijn email adres koppelen als ik in het account van mijn vrouw ben ingelogd (mijn account bestaat immers niet meer). En via de laptop werkt het niet, dan kun je niet wisselen van Vodafone naar Ziggo en v.v.. In diverse browsers (Safari, Firefox, Chrome) geprobeerd op een Macbook. 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3342Posts
  • 994Oplossingen
  • 1094Likes

@b.gaster Op deze pagina kan je een nieuw Mijn Ziggo account registeren met jouw e-mailadres: https://account.ziggo.nl/account/registreren/ziggo-contract. Je wilt de accounts gescheiden hebben, dus je moet niet inloggen in het account van jouw vrouw. Daar heb je namelijk alleen de optie om het account uit te breiden en dan zijn ze weer gekoppeld. 

b.gaster
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen Cecilia,

Ik heb het nu via de App gedaan op de iPhone. Bij het openen van de app kreeg ik de keuze gescheiden account ja of nee. Dat is nu gelukt. Dank daarvoor.

Maar inloggen via de website gaf een bug, omdat je daar, als ik bijv inlog met het account van mijn vrouw, niet kunt wisselen tussen Ziggo en Vodafone (toen het nog gekoppeld was). Het scherm knippert even en keert dan weer terug waar je was.

Misschien kan daar nog even naar gekeken worden.

Voor ons maakt het nu niet uit, omdat mijn vrouw nu alleen op Vodafone hoeft in te loggen en ik op Ziggo. 

vriendelijke groet, Bert Gaster

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3342Posts
  • 994Oplossingen
  • 1094Likes

@b.gaster Het klopt dat je op de website niet kunt switchen, want er zijn 2 gescheiden accounts. Dit is dus 'as designed'. Je logt dus echt in op de omgeving met de betreffende gegevens (Vodafone of Ziggo) waar je op dit moment voor wilt inloggen. Wil je inloggen op de andere omgeving, dan dien je dus eerst uit te loggen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic