Order nu de Galaxy S24 bij Vodafone
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...
Graag Mijn Ziggo & Mijn Vodafone loskoppelen van elkaar.
Zoals wellicht zichtbaar is, wordt mijn Ziggo gebruikt door een totaal ander e-mailadres dan my Vodafone, deze hoort dus ook niet gekoppeld te zijn.
BVD.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @sharonx_
Duidelijk! Ik heb het Mijn Ziggo account losgekoppeld van jouw e-mailadres. Jouw moeder kan dan een nieuw Mijn Ziggo account aanmaken met haar eigen gegevens. Jij kunt dan zelf nog inloggen in My Vodafone met jouw eigen gegevens.
Hoi @sharonx_ ,
Dat is mogelijk. Vul even de gegevens aan in je profielinstellingen, dan kan je verzoek worden opgepakt.
Fijne avond!
Hoi @sharonx_
Een warm welkom op de Vodafone Community.
Ik help je graag bij het ontkoppelen van jouw Mijn Ziggo en My Vodafone account. Op dit moment zijn beide accounts gekoppeld aan het e-mailadres welke jij hebt vermeld in jouw profiel. Bij ontkoppelen zal ik één van de accounts verwijderen en voor dat account moet je je opnieuw registeren met een ander e-mailadres. Welk account wil je dat ik voor je verwijder? My Vodafone of Mijn Ziggo?
Ik wil graag dat mijn e-mailadres dus “Sharon-…..@hotmail.com” weggehaald wordt uit mijn ziggo. Het is namelijk zo dat alles van ziggo op naam van mijn moeder staat, maar ik nu opeens overal moet inloggen met mijn e-mailadres? Omdat ziggo dat met mijn Vodafone heeft gekoppeld.
bvd
Hoi @sharonx_
Duidelijk! Ik heb het Mijn Ziggo account losgekoppeld van jouw e-mailadres. Jouw moeder kan dan een nieuw Mijn Ziggo account aanmaken met haar eigen gegevens. Jij kunt dan zelf nog inloggen in My Vodafone met jouw eigen gegevens.
Is het gelukt om een nieuw account aan te maken @sharonx_?
@Steven Vodafone - Nee, mijn moeder komt nu zelf weer niet meer ingelogd op My Vodafone, omdat die koppeling met Ziggo gewoon crap is. Wij gaan gelukkig binnenkort overstappen weg van Ziggo, dus hopelijk hebben wij dan geen problemen meer met Vodafone.
Toch bedankt.
laat haar even een bericht sturen aan Ziggo zodat ze het account samen met haar kunnen aanmaken. Lijkt mij niet de bedoeling dat ze niks kan inzien @sharonx_
Goedemorgen, ik heb in mijn vodafone het ziggo account van mijn moeder gekoppeld, hoezo krijg ik niet de extra's? Zijn tenslotte ziggo klant, wat doe ik verkeerd?
Goedemorgen @Timmie60,
Het koppelen van de accounts heeft niets te maken met de extra's. Ik leg je graag meer uit over de extra's en hoe je er gebruik van kunt maken.
Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's.
Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven.
Zie voor alle voorwaarden: http://voda.fo/ne/khac1. Binnen 1 week wordt de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.
Zodra de extra's worden aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd. Je ziet in My Vodafone de dubbele data vanaf dat moment erbij staan en op je factuur.
In Mijn Ziggo kun je het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket. Dit gaat dan ook via Ziggo. Je kunt dan ook kiezen uit:
•Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
•Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
•Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd
Meer hierover lees je hier: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/
Het is dan ook van belang dat je abonnement op exact hetzelfde adres staat als het Mijn Ziggo abonnement.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...