jaspersondag

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ontkoppelen Ziggo Account

Ik zou graag mijn oude Ziggo abonnement willen ontkoppelen van mijn huidige Vodafone abonnement. En dan mijn huidige Ziggo abonnement weer toevoegen. @moderator

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

@jasperondag Bedankt voor jouw privéberichtje! Het oude Mijn Ziggo account heb ik zojuist voor je verwijderd. Je kunt nu je My Vodafone account uitbreiden met je nieuwe Mijn Ziggo gegevens. Je kiest dan voor het toevoegen van Ziggo. Heb je al een Mijn Ziggo account geregistreerd met een ander e-mailadres? Kies dan voor het samenvoegen van de accounts. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Goedemorgen jasperondag, welkom hier!

Ik help je graag bij het verwijderen/loskoppelen van jouw oude Mijn Ziggo account. Eenmaal verwijderd kun je jouw My Vodafone account weer uitbreiden met jouw nieuwe Ziggo gegevens. Om je hierbij te helpen heb ik uiteraard wat meer informatie van je nodig. Wil je mij het volgende toesturen in een privébericht?
Naam contractant:
Adresgegevens:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Gebruikersnaam My Vodafone/Mijn Ziggo:

Je kan mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Ik zie je berichtje graag tegemoet! 🙂 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

@jasperondag Bedankt voor jouw privéberichtje! Het oude Mijn Ziggo account heb ik zojuist voor je verwijderd. Je kunt nu je My Vodafone account uitbreiden met je nieuwe Mijn Ziggo gegevens. Je kiest dan voor het toevoegen van Ziggo. Heb je al een Mijn Ziggo account geregistreerd met een ander e-mailadres? Kies dan voor het samenvoegen van de accounts. 

jaspersondag
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bedankt @Cecilia !

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic