RutgerVC

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ontkoppelen Vodafone en ziggo abonnement

Goedemorgen!

 

mijn vodafone abonnement staat nog online gekoppeld aan een ziggo account van een oud abonnement/adres. ondertussen een nieuw ziggo account aangemaakt voor het huidige adres, maar nu wil ik mijn vodafone account aan de nieuwe koppelen. willen jullie mijn bestaande koppeling ontkoppelen zodat ik zelf alles opnieuw goed kan koppelen? 🙂

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hey @RutgerVC

Toevallig heb ik je een hele tijd geleden geholpen met iets soortgelijks, waardoor ik al jouw gegevens er zo bij kon zoeken. Bij deze heb ik het Vodafone account losgekoppeld. Je kunt nu vanuit het nieuwe Mijn Ziggo account jouw account uitbreiden/samenvoegen met My Vodafone.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @RutgerVC 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Op dit moment kan ik je daarmee niet helpen, ik ben geen Vodafone medewerker. Daarom verwijs ik je naar één van de Vodafone medewerkers en die kunnen je wel helpen. Let op: in het weekend is er geen Vodafone medewerker aanwezig, alleen van maandag t/m vrijdag. 

Je mag hiervoor @Louis een privé bericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum
- 06 nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.

Wel Privé sturen, want deze community is voor iedereen te lezen en als je Privé een bericht stuurt dan kan alleen Vodafone dit lezen. Vodafone kan je verder helpen en dan komt het vast en zeker allemaal in orde 😉

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hey @RutgerVC

Toevallig heb ik je een hele tijd geleden geholpen met iets soortgelijks, waardoor ik al jouw gegevens er zo bij kon zoeken. Bij deze heb ik het Vodafone account losgekoppeld. Je kunt nu vanuit het nieuwe Mijn Ziggo account jouw account uitbreiden/samenvoegen met My Vodafone.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Kijk eens aan, dat is toevallig 🙂
Mooi dat het geregeld is! #LekkerBezig @Cecilia 😉

RutgerVC
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Top! Fijn dat je alles nog had en het ook zo gelijk wilde doen. ik ben blij!

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic