Goedemorgen!
mijn vodafone abonnement staat nog online gekoppeld aan een ziggo account van een oud abonnement/adres. ondertussen een nieuw ziggo account aangemaakt voor het huidige adres, maar nu wil ik mijn vodafone account aan de nieuwe koppelen. willen jullie mijn bestaande koppeling ontkoppelen zodat ik zelf alles opnieuw goed kan koppelen? 🙂
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @RutgerVC
Toevallig heb ik je een hele tijd geleden geholpen met iets soortgelijks, waardoor ik al jouw gegevens er zo bij kon zoeken. Bij deze heb ik het Vodafone account losgekoppeld. Je kunt nu vanuit het nieuwe Mijn Ziggo account jouw account uitbreiden/samenvoegen met My Vodafone.
Hoi @RutgerVC
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Op dit moment kan ik je daarmee niet helpen, ik ben geen Vodafone medewerker. Daarom verwijs ik je naar één van de Vodafone medewerkers en die kunnen je wel helpen. Let op: in het weekend is er geen Vodafone medewerker aanwezig, alleen van maandag t/m vrijdag.
Je mag hiervoor @Louis een privé bericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum
- 06 nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.
Wel Privé sturen, want deze community is voor iedereen te lezen en als je Privé een bericht stuurt dan kan alleen Vodafone dit lezen. Vodafone kan je verder helpen en dan komt het vast en zeker allemaal in orde 😉
Hey @RutgerVC
Toevallig heb ik je een hele tijd geleden geholpen met iets soortgelijks, waardoor ik al jouw gegevens er zo bij kon zoeken. Bij deze heb ik het Vodafone account losgekoppeld. Je kunt nu vanuit het nieuwe Mijn Ziggo account jouw account uitbreiden/samenvoegen met My Vodafone.
Kijk eens aan, dat is toevallig 🙂
Mooi dat het geregeld is! #LekkerBezig @Cecilia 😉
Top! Fijn dat je alles nog had en het ook zo gelijk wilde doen. ik ben blij!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.