natasja.berkers

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen Vodafone en Ziggo account ivm aflloop Vodafone contract

Hallo,

 

Kunt u me helpen bij het ontkoppelen van het Vodafone en het Ziggo account ivm aflloop Vodafone contract ? Kan nu niet meer via Ziggo inloggen, lukt niet met wachtwoord van Vodafone...en ook niet via Ziggo. Vodafone abonnement is verlopen/afgesloten, wil graag ontkoppeling van Ziggo aan Vodafone account.

 

Alvast bedankt en met vriendelijke groet

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3046Posts
  • 897Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @natasja.berkers, goedemorgen en welkom hier!

Zeker kan ik je hierbij helpen. Ik zie dat met jouw @home e-mailadres alleen een My Vodafone account is geregistreerd. Deze is dus niet gekoppeld met Mijn Ziggo. Uit je bericht begrijp ik dat je abonnement bij Vodafone is afgelopen en je het My Vodafone account verwijderd wilt hebben. Dit heb ik voor je in orde gemaakt. 

Wat betreft het inloggen op Mijn Ziggo. Met dit e-mailadres was dus geen Mijn Ziggo account geregistreerd. Indien je je niet voor Mijn Ziggo hebt geregistreerd met een ander e-mailadres, dan kun je nu voor Mijn Ziggo een account aanmaken met dit @home e-mailadres 🙂 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3046Posts
  • 897Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @natasja.berkers, goedemorgen en welkom hier!

Zeker kan ik je hierbij helpen. Ik zie dat met jouw @home e-mailadres alleen een My Vodafone account is geregistreerd. Deze is dus niet gekoppeld met Mijn Ziggo. Uit je bericht begrijp ik dat je abonnement bij Vodafone is afgelopen en je het My Vodafone account verwijderd wilt hebben. Dit heb ik voor je in orde gemaakt. 

Wat betreft het inloggen op Mijn Ziggo. Met dit e-mailadres was dus geen Mijn Ziggo account geregistreerd. Indien je je niet voor Mijn Ziggo hebt geregistreerd met een ander e-mailadres, dan kun je nu voor Mijn Ziggo een account aanmaken met dit @home e-mailadres 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic