Nibor

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen Vodafone & Ziggo account

Hallo Vodafone! In verband met een aankomende verhuizing (waarbij we hoogstwaarschijnlijk een Ziggo-abonnement willen afsluiten) ben ik recent weer ingelogd op mijn account. Toen zag ik echter dat mijn Vodafone-account gekoppeld is aan het Ziggo-account van mijn huidige huisgenoot. Ik zou deze graag willen ontkoppelen, zodat ik vervolgens een Ziggo-account kan aanmaken op mijn eigen emailadres. Alvast bedankt!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 136Posts
  • 42Oplossingen
  • 48Likes

Hi @Nibor, welkom op de Community!

Een meer dan duidelijke wens! Ik ben er voor je ingedoken en ik zie dat deze koppeling inderdaad actief is. Bij deze heb ik de koppeling ongedaan gemaakt. Vanaf heden kun je vanuit je My Vodafone account je eigen Ziggo klantnummer toevoegen. 

Hoe je dat precies uitvoert, lees je via onderstaande stappen:

Log in op My Vodafone (browser)

  • Klik rechtsboven op je Accountnaam
  • Klik op Mijn account aanpassen
  • Klik op Account uitbreiden
  • Klik op + Ziggo Toevoegen
  • Vul alle gegevens in (postcode, huisnummer en klantnummer)
    • Vul de postcode in met hoofdletters en zonder spatie, anders krijg je een foutmelding
  • Nu is er een check:
    • Er is een account met Ziggo producten op het adres: Dan moet je daarmee inloggen. Dit is hetzelfde als koppelen.
    • Er is geen account met Ziggo producten op het adres, dan heb je het Ziggo contract nu toegevoegd aan My Vodafone

Bekijk in context

1 Reactie 1
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 136Posts
  • 42Oplossingen
  • 48Likes

Hi @Nibor, welkom op de Community!

Een meer dan duidelijke wens! Ik ben er voor je ingedoken en ik zie dat deze koppeling inderdaad actief is. Bij deze heb ik de koppeling ongedaan gemaakt. Vanaf heden kun je vanuit je My Vodafone account je eigen Ziggo klantnummer toevoegen. 

Hoe je dat precies uitvoert, lees je via onderstaande stappen:

Log in op My Vodafone (browser)

  • Klik rechtsboven op je Accountnaam
  • Klik op Mijn account aanpassen
  • Klik op Account uitbreiden
  • Klik op + Ziggo Toevoegen
  • Vul alle gegevens in (postcode, huisnummer en klantnummer)
    • Vul de postcode in met hoofdletters en zonder spatie, anders krijg je een foutmelding
  • Nu is er een check:
    • Er is een account met Ziggo producten op het adres: Dan moet je daarmee inloggen. Dit is hetzelfde als koppelen.
    • Er is geen account met Ziggo producten op het adres, dan heb je het Ziggo contract nu toegevoegd aan My Vodafone
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic