Hallo Vodafone! In verband met een aankomende verhuizing (waarbij we hoogstwaarschijnlijk een Ziggo-abonnement willen afsluiten) ben ik recent weer ingelogd op mijn account. Toen zag ik echter dat mijn Vodafone-account gekoppeld is aan het Ziggo-account van mijn huidige huisgenoot. Ik zou deze graag willen ontkoppelen, zodat ik vervolgens een Ziggo-account kan aanmaken op mijn eigen emailadres. Alvast bedankt!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Nibor, welkom op de Community!
Een meer dan duidelijke wens! Ik ben er voor je ingedoken en ik zie dat deze koppeling inderdaad actief is. Bij deze heb ik de koppeling ongedaan gemaakt. Vanaf heden kun je vanuit je My Vodafone account je eigen Ziggo klantnummer toevoegen.
Hoe je dat precies uitvoert, lees je via onderstaande stappen:
Log in op My Vodafone (browser)
Hi @Nibor, welkom op de Community!
Een meer dan duidelijke wens! Ik ben er voor je ingedoken en ik zie dat deze koppeling inderdaad actief is. Bij deze heb ik de koppeling ongedaan gemaakt. Vanaf heden kun je vanuit je My Vodafone account je eigen Ziggo klantnummer toevoegen.
Hoe je dat precies uitvoert, lees je via onderstaande stappen:
Log in op My Vodafone (browser)
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.