Daan45212

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen My Vodafone en Mijn Ziggo

Hallo,

Ik ben overgestapt van Ziggo prive naar Ziggo Zakelijk. Dus ik zou graag willen dat mijn huidige ontkoppeld wordt zodat ik mijn nieuwe klant nummer kan koppelen.  Daarvoor dit berefht zoals  ; 

https://community.vodafone.nl/t5/Tips-van-Vodafone/Ont-koppelen-van-My-Vodafone-en-Mijn-Ziggo/ba-p/2...

beschreven is. 

Alvast bedankt. 

mvg Daan

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Daan45212, welkom hier!

Duidelijk verhaal! Dan gaan we ervoor zorgen dat jouw oude Ziggo account (privé) wordt losgekoppeld van My Vodafone, zodat je vervolgens jouw nieuwe Ziggo (zakelijk) gegevens kan koppelen. Hiervoor heb ik wat extra informatie van je nodig. Wil je de volgende informatie naar mij toesturen in een privébericht?

Naam contractant:
Adres:
Geboortedatum:
Mobiel nummer:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Gebruikersnaam My Vodafone/Mijn Ziggo:

Je kan mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Ik zie je berichtje tegemoet en dan ga ik voor je aan de slag!

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Daan45212, welkom hier!

Duidelijk verhaal! Dan gaan we ervoor zorgen dat jouw oude Ziggo account (privé) wordt losgekoppeld van My Vodafone, zodat je vervolgens jouw nieuwe Ziggo (zakelijk) gegevens kan koppelen. Hiervoor heb ik wat extra informatie van je nodig. Wil je de volgende informatie naar mij toesturen in een privébericht?

Naam contractant:
Adres:
Geboortedatum:
Mobiel nummer:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Gebruikersnaam My Vodafone/Mijn Ziggo:

Je kan mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren. Ik zie je berichtje tegemoet en dan ga ik voor je aan de slag!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic