Beste meneer, mevrouw,
14 december ben ik naar de Vodafone winkel op Zuidplein gegaan, omdat mijn telefoon was gestolen, ik daarom mijn simkaart had laten blokkeren en wilde vragen wat de mogelijkheden waren. Toen ik een abonnement wilde afsluiten werd mij gezegd dat mijn Sim only abonnement opengebroken kon worden, zodat ik geen nieuw abonnement hoefde af te sluiten en een nieuw toestel kan kiezen. Dit zou geregeld worden en ik zou in de loop van de week terug kunnen komen. Ik ben op woensdag 17 december langs geweest, toen kreeg ik te horen dat de medewerkers die op dat moment aanwezig waren, er niets van af wisten. En ik die zondag terug moest komen, zodat ik met de betreffende collega kon spreken. Ik ben zondag 21 december daarom wederom gekomen. Toen ik er kwam, kreeg ik te horen dat het niet geregeld was en er werd gewacht op een antwoord van het kantoor.
Ik ben 24 december weer lansgegaan om te vragen of er al vorderingen waren. Toen kreeg ik te horen dat ik na de kerst een antwoord zou krijgen, de desbetreffende collega op vakantie was en ik weer moest wachten. Vandaag, 29 december, zou ik sowieso gebeld worden door Vodafone Zuidplein, om op de hoogte gehouden te worden. Maar ik ben niet gebeld. De afspraken worden niet nagekomen en ik ben hier erg ontevreden over. Vanwege mijn werk kan ik doordeweeks niet langskomen, omdat de winkels dan al gesloten zijn.
Ik wil graag duidelijkheid en ik verwacht dat de afspraken worden nagekomen.
Kunnen jullie mij hiermee helpen?
Met vriendelijke groet,
M. v. Dam