Werewolfpack

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontevreden over Blackberry

Hallo,
Sinds de crash bij RIM ben ik niet langer tevreden over mijn blackberry.
Hij is traag, de browser doet het niet meer, geeft veel storing en nu heb ik in Limburg (Heijenrath) zelfs geen bereik meer, terwijl ik dat vorig jaar wel had.
Mijn contract verloopt helaas pas 19-8-2012, maar ik wil toch vragen of ik bij wijze van uitzondering een verlenging kan krijgen zodat ik een iPhone kan uitkiezen?

Met vriendelijke groet.
Suzanne
3 Reacties 3
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
hallo Werewolfpack,

Dit is helaas een vraag die wij niet voor je kunnen beantwoorden. Wij doen namelijk niks met verlengingen e.d. het gene waar je hier wel voor goed zit zijn de technische gerelateerde vragen.

Wil je alsnog een antwoord op je vraag krijgen raad ik je aan om even contact met ons op te nemen.

Groetjes,
Roy
asdewit

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Roy,
 
Ook ik heb sinds de storing van blackberry allerlei problemen met mijn 9780. Internet functioneert niet altijd of heel traag, ik heb regelmatig geen bereik op plaatsen waar ik dat eerst wel had, tijdens telefoongesprekken wordt soms ineens de verbinding verbroken (terwijl ik niet verplaats), de batterij is ontzettend snel leeg en wordt ook niet goed uitgelezen; regelmatig staat de 'teller' op zo'n 30%, waarna hij ineens uitschakelt omdat de batterij helemaal leeg zou zijn. Ook is het toestel meerdere malen vastgelopen terwijl dat nooit eerder gebeurd is voor de storing (ik heb het toestel sinds januari 2011). Updaten en diverse programma's verwijderen en/of opnieuw installeren maakt dit allemaal niet beter. Daarbij is in mijn omgeving nog een persoon met exact hetzelfde toestel, in bezit sinds december 2010 met een vodafone abonnement en hij ondervindt dezelfde problemen. Ook wij hebben ons vertrouwen in BB volledig verloren en gaan hierna zeker overstappen op een ander merk, maar intussen loopt ons abonnement bij vodafone nog iets langer dan een jaar door.
 
Daarom bij deze de vraag of de technische dienst ons verder kan helpen met deze problemen, of dat het toestel niet terug te brengen valt naar de oude staat.
 
Bij voorbaat dank,
 
Annelieke.
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Topictitel aangepast.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic