sanderdijkstra

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onterechte rekening annuleren

Beste heer, mevrouw,

Ik heb een onterechte rekening ontvangen en ik zie graag dat deze rekening geannuleerd wordt.

Het betreft rekeningnr. ************** van klantnr. *********
*edit moderator: persoonlijke gegevens verwijderd*

Deze rekening bevat kosten voor het annuleren van een abonnement, echter heb ik dit abonnement tijdig & correct opgegezegd (dus binnen de 14 dagen na het plaatsen van de bestelling). Tijdens het telefoongesprek dat ik 2 maart jl met de afdeling Verkoop heb gehad, is dit expliciet aan mij bevestigd.

Kunt u deze rekening annuleren en mij daarvan een bevestiging sturen?
Zo nee: Hoe kom ik met u in contact zonder dat ik daar voor moet betalen en/of erg lang in de telefonische wachtrij moet staan? Het betreft immers niet mijn fout dat deze situatie is ontstaan.

Ik hoor graag van u,

Vriendelijke groet,
Sander Dijkstra
3 Reacties 3
MrMister

Raadgever
  • 113Posts
  • 10Oplossingen
  • 64Likes
Beste sanderdijkstra,

Het is niet de bedoeling dat je deze gegevens op het forum zet. Niemand kan uw gegevens hier inzien op het forum en hiervoor moet u zijn bij de klantenservice.

Hoop dat een moderator snel het bericht zal aanpassen zodat gevoelige informatie niet meer zichtbaar is.

Met vriendelijke groet,
MrMister
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
zoals mr mister al zeg kunnen ze u hier op het forum helaas niet helpen

ik adviseer u dan ook om u gegevens te verwijderen ivm u privacy
ook kunnen wij u hier op het forum niet helpen omdat we niet in het systeem komen ivm u privacy
u kunt dus het beste even contact opnemen met de klantenservice dit kan op meerderen manieren bijv. via de chat facebook of u kunt even bellen

Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Hoi @sanderdijkstra, ik heb je persoonlijke gegevens even verwijderd. Zoals MrMister en patjuhw al aangeven is dit niet de juiste plek om je probleem kenbaar te maken. Het forum is door en voor klanten, en het is de bedoeling dat andere forumleden je kunnen helpen. Dat is bij jou niet het geval, dus je kunt je het beste richten tot de klantenservice. Ik sluit je topic daarom.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic