WR IQBAL

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onterechte kosten in rekening gebracht

Beste Vodafone,

December 2019 ben ik overgestapt naar een zogeheten Red Together Abonnement. Heb toen ook 2 nieuwe nrs aangesloten voor mijn personeel op aanraden van de klantenservice. Kortom, niets te klagen over de service die mij toen werd verleend. Bij mijn abonnement had ik een nieuwe toestel besteld.

Nou ik kreeg er 3 geleverd, 1 Iphone 11, deze heb ik ongeopend terug gebracht, ik had namelijk een Iphone 11 pro besteld. Vervolgens kreeg ik 2 Iphone 11 Pro's, Ook dit heb ik netjes aangegeven en 1 ingeleverd. 

Maar de ellende begon pas toen ik mijn eerste factuur kreeg 587,92. Ik heb tijdig naar de klantenservice gebeld en gevraagd om de factuur te corrigeren, omdat de afspraak is geweest dat ik kostenloos kon overstappen en enkel de een bijdrage moest betalen voor de nieuwe toestel. Dit zou uitgezocht worden en in de tussentijd zou ik niet worden afgesloten. Nu zijn wij 5 maanden en urenlange gesprekken verder. En iedere keer is het dezelfde verhaal, het wordt uitgezocht en de factuur wordt na onderzoek aangepast. Nou nee dus, nog steeds hangt de dezelfde factuur van dec 2019 in het systeem en nu blijkt dat ik 4 keer 90,76 heb betaald om de symkaarten te activeren???? Terwijl een simpele aanpassing van een factuur teveel gevraagd is?? Ik ben notabene een zakelijke klant en mijn medewerkers hebben een iedere maand een symkaart die is geblokkeerd zonder enig aankodiging … Ik betaal al jaren netjes mijn factuur op tijd. 

In mijn laatste gesprek heb ik aangegeven dat ik klaar ben met vodafone en mijn abonnementen wil stop zetten , Ben bereid om de abonnementen af te kopen, Ook hier is geen gehoor aan gegeven, waar zijn jullie in godsnaam mee bezig. Ook heb ik gevraagd om een naar de gesprekken te luisteren die opgenomen worden tijdens het aangaan van mijn nieuwe contract..ook hier tot op heden heb ik geen terugkoppeling gehad.

Ik wil deze issue vandaag nog opgelost hebben, Dit kan echt niet…

 

Ps. ik heb in het verleden dit al eerder mee gemaakt met Vodafone. Toen scheen dat mijn Databundel niet was geactiveerd en ik maandenlang voor internet honderden euro's teveel had betaald. 

mvg,

Uw zakelijke klant

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @WR IQBAL . Welkom hier!

Jeetje wat een chaos zo, zeg. Ik snap dat je hier goed klaar mee bent. 

Ik wil je heel graag verder helpen en kijken wat er allemaal aan de hand is. Helaas heb ik op dit moment geen idee wie je bent en hoe ik je moet vinden. 

Zou je je postcode, huisnummer, telefoonnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel willen zetten? 🙂 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @WR IQBAL 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit is een particuliere klanten helpen klanten Community en ik kan je daar niet mee helpen. Je zal daarvoor contact op moeten nemen met de zakelijke klantenservice of wachten tot een Vodafone medewerker je bericht ziet en hierop kan reageren en/of kan uitzoeken wat er aan de hand is. 

Heb daarom nog even geduld, al hoewel ik me kan voorstellen dat je het een beetje zat bent. Maar het zal zeker goed komen, blijf er altijd maar weer positief over ?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @WR IQBAL . Welkom hier!

Jeetje wat een chaos zo, zeg. Ik snap dat je hier goed klaar mee bent. 

Ik wil je heel graag verder helpen en kijken wat er allemaal aan de hand is. Helaas heb ik op dit moment geen idee wie je bent en hoe ik je moet vinden. 

Zou je je postcode, huisnummer, telefoonnummer, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je IBAN in je profiel willen zetten? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic