J11

Ontdekker
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Onterechte kosten buiten bundel

Beste Vodafone,

Reeds ben ik al ongeveer 6 jaar klant bij jullie en altijd naar tevredenheid.
Sinds ik mijn abbonement de laatste keer verlengd heb (ik ging van 1gb naar 2gb) ben ik volgens jullie de laatste maand buiten mijn abbonement gegaan.
Naar mijn mening klopt dit echter niet. Ik houdt mijn verbruik namelijk vrijwel dagelijks in de gaten via de Myvodafone app waarvan ik de laatste maand een aantal schermafbeeldingen heb gemaakt. Hierop is te zien dat ik nog voldoende MB's over heb om niet buiten mijn bundel te gaan terwijl er weldegelijk kosten gemaakt worden die volgens de rekening te maken hebben met dataverbruik buiten de bundel.
Ik als klant ga er natuurlijk vanuit dat als de verbruiksmeter is bijgewerkt dit uiteraard kloppende informatie is. Echter kreeg ik een rekening van €62,- i.p.v. de normale abbonementskosten van €48,-. Er is dus weldegelijk €14,- in rekening gebracht voor de kosten buiten het tegoed terwijl dit volgens de verbruiksmeter niet het geval was.

Ik heb die maand op jullie site vernomen dat er een storing is geweest en enkele klanten geen sms hebben ontvangen. Ook dit heb ik niet gehad anders had ik uiteraard niet verder gegaan met het verbruiken van data buiten mijn bundel. Nadat ik zojuist contact heb gehad met jullie klantenservice werd mij doodleuk verteld dat ik deze sms wel heb gehad. Dit kan ik uiteraard niet bewijzen omdat ik de sms NIET heb gehad.

Nog een frappant detail is dat ik om precies te zijn €13,20 over mijn bundel zit terwijl ik de internet blox voor €2,50 (incl btw) per 50MB buiten mijn bundel heb aanstaan. Het kan dus nooit zo zijn dat je dan op een bedrag van €13,20 (incl btw) uitkomt.

Ik heb het bedrag inmiddels laten storneren en ben ook niet van plan het volledige bedrag te betalen.Het gaat mij niet om de €14,- maar meer om het idee dat ik vaker onterecht betaald heb. Ook hierover heb ik vaker contact gehad met jullie klantenservice.
Van de klantenservice wordt ik niet veel wijzer, ik ben uiteraard als trouwe klant bereid het normale bedrag te betalen dus nu is mijn vraag:

Hoe gaan we dit oplossen?

Hieronder de desbetreffende schermafbeeldingen waar ik eerder over sprak.

1 Reactie 1
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Het Vodafone Forum is een medium voor en door klanten. Jouw vraag is van persoonlijke aard waarvoor het wellicht nodig is om jouw gegevens te bekijken.Hiermee kunnen andere forumgebruikers je niet helpen. Neem even contact op met onze klantenservice. Zij kunnen je hiermee waarschijnlijk verder helpen.Ik sluit hierbij dit topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic