minimikrobe

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onterechte belkosten ongeacht flatrate in het buitenland

Geachte dames en heren,

Ik wilde op 23.06. vanaf de Verrijn Stuartweg in Amsterdam de metro nemen en heb vanwege een defecte ticketautomaat het servicenummer van de GVB (0900 8011) gebeld, aangezien ik niet zwart wilde rijden.

Er was duidelijk aangegeven dat dit servicenummer 20 Eurocent per gesprek kost, plus de lokale belkosten (dit is normaliter voor mij gratis).
Aangezien ik een duits telefoonnummer heb, maar met mijn Vodafone abonnement in Nederland naar alle telefoonnummers gratis bel, ben ik ervan uit gegaan dat dit gesprek mij maximaal 20 Eurocent zal kosten.
Tot mijn grote verbazing werd voor dit gesprek 18 Euro berekend. Mijn duitse provider geeft aan, dat dit de kosten zijn die de gebelde partij, dus GVB in rekening stelt. Maar het GVB geeft aan dat dit door mijn provider is berekend.

Zo ben ik dus een halve dag bezig geweest, van het kastje naar de muur gestuurd en uiteindelijk niet verder gekomen.

Ik ga er nu van uit, dat deze kosten bij Vodafone Nederland zijn ontstaan en vraag u mij dit ten onrechte in rekening gebrachte bedrag van 18 € te crediteren.

Met vriendelijke groeten,
Sandra


2 Reacties 2
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
minimikrobe, wat lastig dat je deze kosten hebt! Via het Forum kunnen we je niet helpen bij dergelijke vragen. Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Gaat het om een nummer van Vodafone Duitsland? Neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone Duitsland. Gaat het om een nummer van Vodafone Nederland? Bel dan gratis met 1201 of 0800-0094. Het topic zal binnenkort worden gesloten aangezien het niet aan de huisregels voldoet.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic