Goedemorgen,
Vodafone 18 september 2019 gebeld en gevraagd om Red Together voor het hele gezin. Namelijk iedereen bellen wat we willen en 160gb te verdelen. 3 nummers geregeld en de 4de moest later want dit nummer zou via nummerbehoud overgaan. Oh ja en 2 Iphones erbij
2 dagen later gebeld met dit toestel van mijn dochter in de buurt, zodat de verificatiecode voor nummerbehoud door mij kon worden opgelezen. Wat bleek er was mij een RedPro (30,00 per maand duurder) select aangeboden. Dus de hele handel geannuleerd en alles 4 overnieuw erin laten zetten.
Na een paar dagen vroeg ik mij af waar de Sim kaarten bleven. Sorry meneer mijn collega heeft alles in 1 order gepropt en krijgt het pas als beide iphones op voorraad zijn. Zal ik dat annuleren? Prima regel het maar. Meneer u heeft wel kans dat het systeem dan vast loopt, maar dan los ik het een paar dagen later op. OK…
Niks gehoord, maar wel een teleurgestelde zoon. Hij had een oude Iphone gehad van ons en nog steeds geen simkaart. Dus maar naar de Vodafone winkel gegaan. Daar 2 uur gezeten om een zaterdag ochtend en uiteindelijk 1 simkaart voor mijn zoon gekregen en mijn eigen abo gemigreerd. Dat gaat goed, dacht ik…. Voor de jongens in de winkel een gebakje gehaald.
Nog 2 te gaan. 2 weken gewacht, maar nog steeds niks. Dus weer naar de winkel. Weer 2 uur wachten, maar ze konden me weer niet helpen. Nog wel netjes een email gehad. Zij zijn de enige die netjes zijn in deze.
Vorige week gebeld met de simpele opdracht. We stoppen ermee, ik zeg alles op. Nee meneer nergens voor nodig binnen 1 tot 3 werkdagen los ik het voor u op. Gisteren weer gebeld. Met de mededeling: alles opzeggen. meneer mag ik nog 1 kans… Ik zei prima. na 30 minuten in de wacht. Sorry meneer de computer is weer vastgelopen. Maar ik los het op en ik bel u anders voor 17:00 terug. Beiden niet gebeurd. Vandaag weer gebeld en gezegd dat ik weg wil….. Gaat iemand terwijl ik in de wacht sta nog wat proberen maar komt er niet uit. Tussendoor geeft hij nog aan dat sommige acties wel gelukt zijn en dat ik dus helemaal niet weg kan. Dat is natuurlijk belachelijk. Klant is boos, maar vriendelijk gebleven, ga je lekker bij de hand doen. De hele sfeer is ook helemaal omgeslagen. Meneer u moet nog 1 tot 3 dagen wachten voor er kennelijk iemand is die op DEL kan drukken. Wat een onzin. Daarna kan ik dan weg….. Ik zei we gaan het nu oplossen. Nee meneer u krijgt dan een afkoop nota. Prima dan crediteer je die toch? Nou dat moet u maar afwachten meneer… Dan betaal ik ze gewoon niet. Nou meneer dan bent u uw nummers kwijt. (het nummer dat ik 25 jaar heb).
Kortom ik zit in de tang bij Vodafone omdat niemand hun eigen systeem begrijpt. Daarnaast betaal ik ook nog eens voor een nummer dat ik geannuleerd heb.
Wie heeft er een tip? Ik wil zo snel mogelijk van deze puinhoop af.