Goedenavond,
Eind vorig jaar heb ik voor mij en mijn vrouw een Vodafone abonnement aangevraagd. Dit heb ik binnen de 14 dagen bedenktijd geanuleerd omdat we graag bij KPN willen blijven. De reden is omdat er op korte termijn KPN glasvezel beschikbaar is en ik de combi Vodafone / Ziggo niet nodig heb.
Deze annulering is goed verwerkt, maar toch kreeg ik maandag een sms dat ik omgezet werd naar Vodafone. Na UREN chat en telefonisch contact is mijn nummer ge back port naar KPN, maar om terug te komen bij KPN moest ik weer een nieuwe SIM only afsluiten.
Vodafone wist ook niet te voorkomen dat exact hetzelfde zou gebeuren met het nummer van mijn vrouw en ook zij is per vandaag door Vodafone overgenomen en dus weg bij KPN.
Wederom telefoontje na telefoontje en uiteindelijk ook haar nummer kunnen back porten naar KPN. Ook daarvoor een nieuw SIM only abonnement afgesloten bij KPN.
Hiervoor moet ik 2x 25 euro aansluitkosten betalen. Ook hierover contact gehad met Vodafone en even later doodleuk een mailtje gekregen met ja, jammer joh, kijk maar of KPN uit coulance je de aansluitkosten wilt kwijtschelden.
Ik vind dit een absurde gang van zaken, dus ik heb WEER telefonisch contact gehad met Vodafone. Uiteindelijk doorverbonden met de afdeling facturen, maar die kunnen niets voor ons doen.
Ik wil graag een klacht indienen EN een mogelijkheid vinden om de aansluitkosten door Vodafone vergoed te krijgen. Ik ben helemaal klaar met Vodafone, omdat ik na uren en uren nog steeds in met de kosten zit en daarbij allebei nog steeds niet mobiel bereikbaar zijn!!