Marisoul

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onterecht verbruik buiten bundel EUR 20,00???

Ik heb een Vodafone Red Essential Special-abonnement net 6GB internet en 100 min. bellen EU. Ik zie in de app dat ik deze maand nog 4,5 GB over heb en nog gern belminuten heb verbruikt. Toch staat er dat ik EUR 20,00 buiten de bundel heb verbruikt???
4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Marisoul
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Staat er uiteindelijk helemaal onderaan bij saldo 0,00 euro?
Dit heb ik ook een keer gehad en dan is er niets aan de hand. Dat is een foutje in het systeem!
Zolang het eind bedrag maar 0,00 euro is dan kan er wel 50,- euro buiten bundel staan, dan nog is het 0,00 euro.

Geeft het systeem echt heel stom aan, stond er zelf ook heel vreemd van te kijken.
Marisoul
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Er staat € 24,20 als totaalbedrag. In de analyse staat bij bellen naar vast, mobiel en in buitenland overal € 0,00. Plotseling staat onder Gesprekken 1 telefoontje in Spanje van 10 minuten waarvoor € 20,00 in rekening wordt gebracht. Terwijl onder 'Bellen in het buitenland' dus € 0,00 staat!? Snap jij het nog?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik raad je aan om hierover contact op te nemen met mijn collega's. Ze kijken graag voor je na waarom er verbruik buiten de bundel is. Stuur je ons een berichtje via Facebook of Twitter? Zodat we je verder kunnen helpen.
Marisoul
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ok.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic