Gjmvansoest

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onterecht afsluiten

Afgelopen week heb ik contact gehad met een vrouwlijke collega over mijn rekening hier stond ook de iPhone op welke bij mijn weten gratis zou zijn, afgesproken is dat ik maandag 24 augustus de rest van de rekening wel zou betalen via internetbankieren dit heb ik ook gedaan, gisteren kwam ik er in Duitsland achter dat ik toch afgesloten ben, volledig onterecht dus. Nu hebben wij onmiddellijk via een ander 06 nummer ruim 20 minuten gebeld met u drie maal zelfs,graag zouden we deze kosten ook vergoed zien alsmede ook het feit dat ik nu al de tweede dag geen gebruik kan maken van internet buiten WiFi ik hoop dat u snel het afsluiten ongedaan maakt en contact opneemt met mij, bellenkunt u mij dus niet helaas, en als ik WiFi heb kan ik een eventueel bericht/voorstel ontvangen, groetjes gerrie van Soest
4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Helaas kunnen we je niet verder helpen met deze vraag omdat dit en afhandeling is voor het feedback team. Op het forum kunnen ook geen interne worden beantwoord en daarom is het advies om toch echter contact op te nemen met de klantenservice (als het mogelijk voor je is via de Live Chat via www.vodafone.nl/support/contact/)

We zouden je graag verder willen helpen maar helaas is dit niet mogelijk via het forum.
Anonymous
Niet van toepassing
Houd er wel rekening mee dat als iets betaald moet wordenvoor een bepaalde datum dat er tussen twee banken ook een vertraging kan inzitten waardoor het geld te laat is en je geblokkeerd bent.
Zoals alaangeeft kunnen wij je vanuit hier niet verder helpehen gaat dit via een andere afdeling.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Gjmvansoest je topic voldoet niet aan de regels van dit board, daarom sluit ik dit. Neem contact op met de klantenservice, dan helpen mijn collega's je graag.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic