pmbuurmans

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onterecht abon

Mijn man heeft na tel. Overleg met vodafone zijn abon. Verlengd en mocht daarbij een ander toestel uitkiezen. Eenmaal het toestel geleverd was bleek hij opeens een ander tel.nr te hebben gekregen. ( ging om verlenging met nr behoud). Hier ging hij niet mee accoord en in overleg moest het toestel retour. Dit hebben wij gedaan. Ook een mail gehad van ze met bevestiging dat hij goed is ontvangen. (11mei)Vervolgens hebben wij opnieuw een nieuw toestel besteld ditmaal met nr behoud. Deze is ook binnengekomen. Maar het eerste toestel wat dus retour is gegaan daar ontvangen wij rekeningen van. Terwijl we een bevestiging hebben dat ze hem in goede orde hebben ontvangen. We hebben nu al zovaak gebeld dat we geld retour willen hebben. Maar je word van de een naar de ander doorverbonden. Iedereen maakt een melding in het systeem, maar ondertussen gebeurt er niks. Gaat nu om bijna 300 eur. Worden het een beetje zat.
Wat kunnen we nu doen?
5 Reacties 5
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi pmbuurmans,

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je betaalt voor een toestel dat je niet hebt.
Ik kan je vanuit het forum hier helaas niet bij helpen, maar neem even contact op met 0800-0560 (afdeling Status Order). Mijn collega's kunnen kijken wat er mis gaat en dit de eventuele kosten crediteren.
pmbuurmans
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Inmiddels na al tientallen keren iemand gesproken te hebben volgens mij iemand gevonden die ons ook daadwerkelijk helpt en ook actie onderneemt ipv alleen een melding in het systeem plaatst en vervolgens hoopt dat een ander dit oppakt en dit dus niet gedaan wordt. We wachten t af. Zo niet hangen we weer aan de lijn
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
pmbuurmans, fijn dat het nu is doorgezet. Hopelijk is het snel opgelost. Aangezien we dit via het Forum niet kunnen opvolgen zal het topic binnenkort wel worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic