WillemT

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ontdek de vrijheid van Vodafone Hybride

Beste forum gebruikers,

Ik ben Willem en ik werk als Marketeer binnen Vodafone. Samen met het projectteam heb ik de afgelopen maanden gewerkt aan een nieuwe vorm van Sim Only, Vodafone Hybride. Met Hybride ervaar je het gemak en de lage kosten van een abonnement, met de vrijheid van prepaid. Ik zal hieronder meer uitleg geven over Hybride.

Bekijk hier een korte video over Hybride:

Wat is het?
Met Vodafone Hybride kun je zelf je ideale, maandelijkse, bundelmix kiezen. Je kunt je bundelmix betalen door middel van automatische incasso, of met een creditcard. Je betaalt vooraf waardoor je de kosten volledig onder controle hebt. Daarnaast heb je 24/7 inzicht in je verbruik en kosten via de My Vodafone App of online. Zo kom je niet achteraf voor verrassingen te staan. En omdat je vooraf betaalt is een credit check niet nodig. Je hebt geen contract en kunt de door jou gekozen bundels elke maand kosteloos aanpassen, pauzeren of stopzetten. Dit maakt Hybride ideaal voor wie bijvoorbeeld een aantal maanden de hand op de knip moet houden, voor ouders die hun kinderen elke maand een vast bedrag voor mobiele telefonie willen geven, óf als je een paar maanden naar het buitenland gaat.
Zolang je tevreden bent ontvang je elke maand automatisch de door jou gekozen bundelmix, het maandbedrag wordt dan automatisch van je rekening afgeschreven. Zodra de gekozen bel/sms of internet bundel verbruikt is kun je niet meer internetten of bellen. Wil je Hybride toch blijven gebruiken, dan kun je altijd eenvoudig buiten bundeltegoed opwaarderen.

Wil je ook Hybride?

Vodafone Prepaid klanten kunnen met hun huidige simkaart direct, en kostenloos, overstappen via My Vodafone. Alle andere klanten hebben een Hybride simkaart nodig om van Hybride gebruik te kunnen maken, bestel deze hier.

Groeten,

Willem
10 Reacties 10
Mauricek

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb het u een maand of 4 en moet zeggen redelijk tevreden! de staandaard 500 mb data (wel een ouderwetse gedachten) is net genoeg ondanks dat ik een diehard internet gebruiker ben. (lang leve free wifi en kpn fon).

echter nu kwam het voor dat een afschrijving niet goed ging en dat zijn juist de leer momenten.

1.ik werd gelijk bedreigd (zo voelt het echt) per sms met 40 euro incasso kosten (Lekker klant vriendelijk)
2.ik krijg elke seconden 2 smsjes dat ik contact moet opnemen met de klanten service mijn teller staat over de 1200 smsjes een totale verkrachting van mijn telefoon want mijn batterij is 2x zo snel leeg.
3. qoute WillemT [En omdat je vooraf betaalt is een credit check niet nodig] als het zo zou werken waarom die dreigementen en mijn phonerape?

Dan de vraag wat met alle minuten en data die ik over hou elke maand behou ik die gewoon??
want u wordt alles knalhard afgesloten tewijl ik eigenlijk niet zo veel bel.

kan iemand mij mss helpen met dit op te lossen want opzicht is het een goed idee waar van ik denk dat mensen een goed product hebben met de juiste prijs kwaliteit verhouding.

grt Maurice

chunwaleson

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoe kom je van hybride naar pre-paid om van de maandelijkse kosten af te komen? Ik ben helaas gepusht en verkeerd voorgelicht om hybride te kiezen.
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
chunwaleson, Hybride is eigenlijk een soort van maandelijkse automatische opwaardering (tegen lagere tarieven dan standaard prepaid). Als die bundels op zijn dan verval je weer terug op prepaid beltegoed. Als dat ook op kun je niet meer bellen en internetten. Maar in de basis blijft het gewoon prepaid.

Dus als je geen automatische Hybride bundels meer wil, dan zet je deze gewoon uit in My Vodafone (via internet, niet via de app). Dan heb je weer de basis prepaid.
chunwaleson

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als je van hybride naar prepaid wil, moet je dan eerst een maand hybride abonnement betalen om de simkaart te kunnen activeren? Je lijkt niet te kunnen activeren lijkt zonder eerst een maandelijkse bundel te kiezen. Als ik een hybrideabonnement heb geaccepteerd, hoe snel kan ik daar dan weer vanaf?
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
chunwaleson Hybride is maandelijks opzegbaar. Dus na 1 maand al.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
chunwaleson

Aanvullende info:

Je kunt tot 10 dagen voordat je nieuwe maand begint je bundelmix aanpassen, pauzeren of stopzetten via My Vodafone of de My Vodafone app.
Sibren

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op 23 maart jl. heb ik via de website een hybride simkaart en abonnement besteld en daarbij nummerbehoud aangevraagd. Ik heb de simkaart ontvangen maar tot op heden heb ik niets vernomen over de portering.
Op 13 april jl. heb ik gebeld met de klantenservice van Vodafone. De medewerker gaf aan dat er wat problemen waren geweest met 'een nieuw systeem' waardoor sommige aanvragen niet binnen zijn gekomen. Zij zou alsnog meteen de portering in orde maken en ik zou binnen vier werkdagen gebeld worden. Daarop heb ik niks vernomen. 20 april ben ik naar een Vodafone winkel gegaan. Zij zagen niks in het systeem en vroeg me de klantenservice weer te bellen. Deze medewerker kon inderdaad zien dat er een dossier is aangemaakt met bestelnummer 225698801 maar geen portering. Ze raadde me aan contact op te nemen met de afdeling nummerbehoud bij Vodafone. Deze heb ik gemaild maar hierop heb ik geen reactie ontvangen.
Ook heb ik online een klacht ingediend (nummer 175181). Deze werd op 28 april beantwoord met een verontschuldiging dat het zo lang duurde. Ook een vermelding van een telefoonnummer wat ik zou kunnen bellen (0800-0200043 status bestelling). Dit nummer is echter niet te bereiken.
Omdat ik inmiddels nog steeds niks had gehoord ben ik op 22 mei jl. weer bij een Vodafone vestiging geweest. Zij gaven aan dat ze ‘van hogerhand gehoord’ hadden dat het überhaupt niet mogelijk is om nummerbehoud bij een hybride abonnement te krijgen maar dat dit bij de meeste medewerkers van Vodafone niet bekend zou zijn. Ze konden me niet verder helpen en raadden me zelfs aan een andere provider te zoeken (…).
Op de website van Vodafone wordt overigens dit hybride abonnement met nummerbehoud nog steeds aangeboden. Hoe zit het nu? En wat kan ik nu nog doen??
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Sibren,

Dit is natuurlijk hartstikke vervelend!
Ik raad je aan om morgen nogmaals het nummer te bellen van status order 0800-020 00 43 status order online (online bestelling) 0800-0560 en anders via de klantenservice te bellen hierover.

Groetjes stevied86
Nanny1

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Sibren jouw situatie komt mij meer dan bekend voorGefrustreerde man Wat een wanproduct is Hybride geworden, als je ziet hoe snel Vodafone hier vanaf wil. Onduidelijheid bij hen alom, niemand schijnt het precies te weten. Elke afdeling vertelt je weer een ander verhaal. De service van Vodafone is werkelijk om te huilen. Ik ben nu al ruim 4 maanden bezig om nummberhoud voor elkaar te krijgen. Het zal me benieuwen of mijn laatste mail op tijd beantwoord wordt. Er staan 10 werkdagen voor. En Vodafone tijdens dit Hybride gebeuren kennende, ben ik bang dat ik straks een ons weeg:D Hoe is jouw Hybride avontuur uiteindelijk afgelopen ?

http://forum.vodafone.nl/t5/Hybride/Hybride-stopt-31-december/td-p/253569
mb1

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nanny1 lees even het laatste nieuws van Hybride

gr mb
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic