Beste forum gebruikers,
Ik ben Willem en ik werk als Marketeer binnen Vodafone. Samen met het projectteam heb ik de afgelopen maanden gewerkt aan een nieuwe vorm van Sim Only,
Vodafone Hybride. Met Hybride ervaar je het gemak en de lage kosten van een abonnement, met de vrijheid van prepaid. Ik zal hieronder meer uitleg geven over Hybride.
Bekijk hier een korte video over Hybride: Wat is het?
Met Vodafone Hybride kun je zelf je ideale, maandelijkse, bundelmix kiezen. Je kunt je bundelmix betalen door middel van automatische incasso, of met een creditcard. Je betaalt vooraf waardoor je de kosten volledig onder controle hebt. Daarnaast heb je 24/7 inzicht in je verbruik en kosten via de My Vodafone App of online. Zo kom je niet achteraf voor verrassingen te staan. En omdat je vooraf betaalt is een credit check niet nodig. Je hebt geen contract en kunt de door jou gekozen bundels elke maand kosteloos aanpassen, pauzeren of stopzetten. Dit maakt Hybride ideaal voor wie bijvoorbeeld een aantal maanden de hand op de knip moet houden, voor ouders die hun kinderen elke maand een vast bedrag voor mobiele telefonie willen geven, óf als je een paar maanden naar het buitenland gaat.
Zolang je tevreden bent ontvang je elke maand automatisch de door jou gekozen bundelmix, het maandbedrag wordt dan automatisch van je rekening afgeschreven. Zodra de gekozen bel/sms of internet bundel verbruikt is kun je niet meer internetten of bellen. Wil je Hybride toch blijven gebruiken, dan kun je altijd eenvoudig
buiten bundeltegoed opwaarderen.
Wil je ook Hybride? Vodafone Prepaid klanten kunnen met hun huidige simkaart direct, en kostenloos, overstappen via My Vodafone. Alle andere klanten hebben een Hybride simkaart nodig om van Hybride gebruik te kunnen maken, bestel deze
hier.
Groeten,
Willem