ejl888

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ontbrekende gratis headset / koptelefoon bij Sony Z5

Toen ik 3 weken geleden mijn Xperia Z5 bestelde stond erbij dat je een gratis headset ter waarde van 119,- erbij kreeg. Nu heb ik vandaag de telefoon ontvangen, maar zonder headset en/of enige informatie of die nog komt :(.

Heeft iemand daar meer informatie over?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
ejl888
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ja, hij is vanochtend bezorgd 😄


Bekijk in context

18 Reacties 18
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Kan de promotie niet mee terugvinden maar deze was er wel zeker :)! Moest je en formulier invullen via de Sony website? Of zou deze in principe automatisch bij je bestelling meekomen?

Als je via Sony en bepaald formulier moest invullen ben je van Sony afhankelijk en kun je het beste met hun contact opnemen. Is dit gewoon bij je abonnement aangegeven dat je deze zou ontvangen dan kun je contact opnemen via www.vodafone.nl/support/contact/
ejl888
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt voor je antwoord.

Ik heb support gebeld en die geven aan dat er nog een nalevering komt. FF afwachten dus.


SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Aha iets dat ik al dacht (promotie ontvang je meestal iets later dan het toestel ;)).

Hou je ons nog even ervan op de hoogte ? Fijne avond!
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hallo @ejl888, heb je de headset inmiddels ontvangen? We horen het graag van je.
ejl888
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Melanie,

Nog helemaal niets, nada, noppes :(. Hebben anderen mensen al wel een koptelefoon mogen ontvangen?

Telefoon ben ik wel heel tevreden mee. Nu nog afwachten of Vodafone zich aan hun aanbieding houdt en ergens volgende week die koptelefoon opstuurt. Zodra ik meer weet laat ik het weten.

Gr. Ernst-Jan
Anonymous
Niet van toepassing
Houd ons op de hoogte zou ik zeggen
Valent1n0

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier ook een gevalletje van wel de telefoon maar nog steeds geen koptelefoon. Het lijkt ook wel dat sindsdien de handige chat functie op de app offline is.
RoyNijh

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb m'n hoofdtelefoon ook niet bij mijn telefoon geleverd gekregen, vandaag even met de klantenservice gebeld en ze gaven aan dat de hoofdtelefoon vanaf week 43 geleverd gaat worden.
Nog even afwachten dus, ze zeiden wel dat VANAF week 43 de hoofdtelefoon geleverd ging worden dus ze kon niks garanderen dat de hoofdtelefoon ook in week 43 geleverd gaat worden.
Anonymous
Niet van toepassing
De chat is geopend tot 20:00 uur.
Ik heb inderdaad ook begrepen dat de koptelefoon nageleverd gaat worden.
ejl888
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ja, hij is vanochtend bezorgd 😄


SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Fijn om dat te horen :)! Bedankt voor je terugkoppeling, veel luisterplezier!
Joshua22

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ja die van mij ook, totaal overdonderd kan ik je wel zeggen... *superservice*!
Anonymous
Niet van toepassing
Super om te horen
RoyNijh

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hier is mijn headphone ook vandaag bezorgt, ondanks de onduidelijkheid toch super actie.
Newto

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas bij mij nogsteeds niet. 14 september de telefoon (z5 compact) besteld met de gratis koptelefoon actie.

Telefoon netjes geleverd gekregen. Helaas koptelefoon niet. Vodafone bellen, weten niet van de actie, verwijzen mij door naar Sony (was volgens de dame in kwestie echt een Sony actie). Sony bellen, die weten van niets en verwijzen mij weer terug naar Vodafone, daar had ik de telefoon immers gekocht:@. Typisch kastje naar de muur. De volgende poging 2 weken geleden wederom bij de klantenservice. Deze dame gaf aan dat ze echt, echt nageleverd worden, helaas tot op vandaag niets. Niemand kan aangeven of de koptelefoon wel of niet geleverd gaat worden of bij wie ik hiervoor terecht kan.... afwachten is de reactie van Vodafone. Ik hoop zsm duidelijkheid en vind het vreemd dat niemand antwoord kan geven op deze eenvoudige vraag....


Anonymous
Niet van toepassing
Zover ik inderdaad ook begrepen heb wordt de koptelefoon nageleverd. Een groot gedeelte heeft hem immers al. Echter kan ik vanuit hier niet in de systemen om te controleren hoe het ermee voor staat. Dit dien je echt helaas via de klantenservice te doen 0800-0560
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Via het Forum kun je geen status navragen van een bestelling, ook niet van een koptelefoon. Kijk hiervoor ook in de huisregels. Topic gesloten. Op een later moment zal het topic worden gearchiveerd.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic