Hannesje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

(Ont)koppelen Dropbox account Vodafone back up+

Omdat ik mijn Dropbox account laatst verwijderd heb, kan ik geen back up meer maken van mijn contacten.
Als ik een ander/nieuw dropbox account wil koppelen via de Vodafone back up app, krijg ik de melding dat oorspronkelijk een ander account gekoppeld is en ik het opnieuw moet proberen. Wie kan me helpen?
3 Reacties 3
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Hannesje,

Oei dat is een goede vraag!
Ik durf het je zo niet te zeggen, maar ik ga er voor je achteraan.
Zodra ik meer weet, laat ik het je weten.


Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hannesje,

Ik heb het een en ander voor je nagevraagd en om het weer goed werkend te krijgen, zullen we de koppeling moeten verwijderen.
Vanuit het forum kan ik dit helaas niet voor je doen, dus ik wil je vragen om hiervoor contact op te nemen met de klantenservice via 0800-0094 of via Facebook/Twitter.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic