PMK

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onscherpe foto's mobiel internet vodafone

Beste,
Ik heb sinds kort mobiel internet extra via Huawei K4505. Foto's op websites worden een stuk onscherper weergegeven als ik via ADSL dezelfde website open. Google Maps krijg ik helemaal niet geopend. Snelheid is buitengewoon goed, het lijkt alleen of er ergens een instelling zit die per website een maximaal aantal kb per seconde laat downloaden. Als ik bijvoorbeeld een groot bestand laat downloaden gaat dit wel met 1 mb/ps. Hoe kan ik de instellingen van vodafone dusdanig aanpassen dat dezelfde website als via ADSL wordt ingeladen? Datalimiet is geen probleem,
Groeten,
PMK 
4 Reacties 4
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hallo PMK,

Wat kan zijn is dat je gebruik maakt van een toegangspunt waar compressie op word toegepast, de live of office apn.

Je zou kunnen proberen de WEB apn in je abonnement te activeren, deze werkt zonder compressie waarbij de kwaliteit van plaatjes etc hoger moet zijn.

Ik hoop dat je zo verder komt.

Groet,

Chris
Vodafone Forum Team
Warforged

Gedreven Liefhebber
  • 48Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Als je de pagina opnieuw laadt met ctrl+f5 dan laadt je die ene pagina ook zonder die compressie.

Maar dat is maar voor 1 keer.
s_cunha78

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Good morning,

i am having a problem since a long time with my k4505, i leave in a area that should have max 21Mp/s, and the maximum i have is 1Mbps and the internet connection is allways failing, i have to connect againg. Sometimes the internet freezes. I have updated the software, i have called the services, and i have read that the k4505 as connections issues. Is this a modem problme, service or a firmware problem. I have also a modem k3520 but it cannot find any network.

It is frustating because i work with it and i loose a lot of time. Can anyone help me.

Best regards,

Sérgio Cunha
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hello Sérgio Cunha,

Welcome to the Vodafone dutch forum!

Have you also tried an upgrade to the firmware of your K4505? that is probably one of the last things you could do.

Last remaining thing you can do is send it to Dynafix for repairs. But perhaps, if you havent update the firmware yet, it can solve the issues.

You can find the firmware update at vodafone.nl/mccsupport under the tab "support" and then "advanced" or "geavanceerd"

Kind regards,
Roy
Vodafone Forum Team
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic