Cuhfus

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onregelmatigheden in Bestelstatus iPhone 15 Pro Max

Ik heb op 16 september een iPhone 15 Pro Max besteld. In het systeem zie ik dat mijn bestelling op diezelfde dag is geannuleerd. Echter, op 17 september is de bestelling opnieuw in het systeem verschenen, maar nu met een onbekende status. Wat betekent dit? en waarom is dit überhaupt gebeurd in mijn beleving sta ik nu weer achter in de rij waar ik overigens steeds aan herinnerd word daar dat ik een sms krijg met helaas maar vandaag .......

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @Cuhfus, goedemorgen!

De tweede bestelling met het ordernummer eindigend op 731 is de order die op correcte wijze in het systeem is verwerkt. Ik zie dat je deze bestelling ook hebt goedgekeurd. Zowel per SMS als e-mail wordt je op de hoogte gehouden van de levering van jouw nieuwe toestel. 

 

Wat de exacte reden is waarom de eerste bestelling niet goed is verwerkt, dat kan ik je helaas niet vertellen. Het betreft namelijk een zakelijke aansluiting en via de Community hebben wij helaas niet de volledige inzage en rechten voor zakelijke aansluitingen. Voor meer informatie daarover raad ik je aan om even te bellen met Vodafone Business. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @Cuhfus, goedemorgen!

De tweede bestelling met het ordernummer eindigend op 731 is de order die op correcte wijze in het systeem is verwerkt. Ik zie dat je deze bestelling ook hebt goedgekeurd. Zowel per SMS als e-mail wordt je op de hoogte gehouden van de levering van jouw nieuwe toestel. 

 

Wat de exacte reden is waarom de eerste bestelling niet goed is verwerkt, dat kan ik je helaas niet vertellen. Het betreft namelijk een zakelijke aansluiting en via de Community hebben wij helaas niet de volledige inzage en rechten voor zakelijke aansluitingen. Voor meer informatie daarover raad ik je aan om even te bellen met Vodafone Business. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic